بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان به مناسبت دهه فجر

(بسم ا... الرحمن الرحیم )

«راهپیمایی بیست و دوم بهمن، مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده اراده و عزم عمومی ملت ایران است.»

امام خامنه ای(مد ظله العالی)

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر

بیش از چهار دهه از استقرار نظام اسلامی میگذرد، حکومتی که با هدایت داهیانه حضرت روح الله، زمینه سازی نهضت جهانی  حضرت حجت ابن الحسن العسکری اروحناه له فداه را مهیا کرد.ملتی که با قیام الهی خود، بهترین مردمان تاریخ اسلام نامیده شدند. این قیام که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود پشت نظام استکباری را لرزاند و دامنه ی این لرزش دارای چنان وسعتی بود که تا کنون نیز دشمنان ما هر روز بیش از دیروز، انقلاب اسلامی را نشانه گرفته و در این راه نیز از قربانی نمودن بهترین فرزندان این مملکت فروگذار نکرده است.

ترور ناجوانمردانه و ذلیل گونه سپهبد حاج قاسم سلیمانی اوج خباثت شقی ترین انسان های روی زمین را نشان داد .چه خوار و زبون هستند دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی که احساس میکنند  با ریختن خون مردان خدا، چراغ فروزان آنان خاموش می شود اما نمیدانند که شهید هرگز نمی میرد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی از نام سرلشکر قاسم سلیمانی، پرنفوذتر و پربرکت تر خواهد بود. با این حال برخی از مدیران و اصحاب رسانه تلاش دارند با مطرح کردن میز مذاکرات بار دیگر دست های چدنی را از زیر دستکش مخملی آغشته شده که به خون این مردم است بفشارند و از اصول اصلی انقلاب اسلامی که همان استقامت در راه خدا است سرپیچی کنند.

امروز به برکت تبعیت از منویات  امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی، با همه خیانت های داخلی و خارجی در اوج عزت و اقتدار است و قدرت نظامی خود را با درهم کوبیدن پایگاه امریکایی عین الاسد به رخ جهانیان نشان داد. آیینه حقیقت نمای ۲۲ بهمن به ما نشان میدهد آنچه از اهداف بلند امام راحل(ره) در آغاز پیروزی انقلاب گفته شده بود اکنون می‌توان ظهور و بروز عینی آن را نشان داد. واقعیت جبهه مقاومت اسلامی، حضور قدرتمندانه حزب الله لبنان در مقابله با رژیم‌صهیونیستی، شکست داعش در سوریه، مقابله پیروزمندانه حشدالشعبی در عراق علیه، مقاومت مثال زدنی انصارالله یمن و مردم مسلمان بحرین و آغاز انتفاضه‌های جدید فلسطین علیه فتنه‌های هزار رنگ آمریکایی- صهیونیستی همه از جلوه‌های پشتیبانی قدرتمندانه جمهوری اسلامی از مقاومت اسلامی است. استیصال آمریکا و هم پیمانان اروپایی‌اش در کنار رژیم‌های مرتجع عربی، نشان از قامت بلند و استوار انقلاب اسلامی است که  هر روز  زنده تر و پویاتراز قبل میشود  و بیانگر آن  است که  رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) همچنان نستوه و امیدآفرین  و سد غیر قابل نفوذی در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های هزار رنگ دشمنان و عمال داخلی شان به پیش می رود.

ما جامعه مهندسین بسیجی استان گلستان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و تبعیت محض از منویات حضرت امام خامنه ای با دعوت از مردم ولایتمدار و انقلابی و بویژه قشر فرهیخته مهندسین جهت شرکت پر شور و باصلابت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال ۹۸، اعلام می نماییم بهترین پاسخ به  تهدیدات و توطئه های دشمنان، استکبار و مزدوران داخلی و خارجی آنها، حضور باشکوه در راهپیمایی مذکور و تجدید عهد با آرمانهای امام و رهبری و شهدای گرانقدر میهن اسلامی است؛ به امید سپردن پرچم انقلاب اسلامی توسط ولی امر مسلمین جهان به صاحب اصلی آن، حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، انشاء الله.

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان

بهمن ماه ۱۳۹۸ هجری شمسی- جمادی الثانی ۱۴۴۱  هجری قمری

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات