ديدار وزير نيرو با جانباز و آزاده سرافراز شركت توانير در دوران جنگ تحميلي

ديدار وزير نيرو با جانباز و آزاده سرافراز شركت توانير در دوران جنگ تحميلي

به گزارش پايگاه خبري توانير ،در اين ديدار صميمي كه با همراهي مهندس متولي زاده مديرعامل شركت توانير ،مسولان امور ايثارگران و مديران روابط عمومي وزارت نيرو و شركت توانير انجام گرفت ،وزير نيرو با اهداي يك جلد كلام ا..مجيد ،از خداوند منان براي اين جانباز و آزاده سرافراز ،سلامتي و بهروزي آرزو كرد.

دكتر اردكانيان در ديدار با خانواده احمد خطيب، روند درمان و رسيدگيهاي پزشكي و خدماتي ايشان را جويا شد و نسبت به رفع دغدغه هاي خدماتي و درماني جانباز پرافتخار صنعت برق و خانواده صبور ايشان دستور مساعدت داد.
در اين ديدار مهندس متولي زاده مديرعامل توانير ضمن آرزوي سلامتي و توفيق براي جانباز و آزاده شركت توانير،احمد خطيب را از نيروهاي موثر بخش IT معرفي كرد كه منشاء خدمات ارزشمندي بود و توانير همچنان از نتايج اقدامات پيشگامانه ايشان در اتوماسيون اداري بهره مند است.
در اين ديدار كه با ارايه توضيحاتي درخصوص 8 سال اسارت و اقدامات توانبخشي و درماني انجام شده ازسوي احمد خطيب و همسر ايشان همراه بود ،وزير نيرو با اهداي لوح تقدير به احمد خطيب ،ايثارگران را سمبل اقتدار ملت ايران دانست و براي اين بسيجي ايثارگر، سلامتي و بهروزي وتوفيق روزافزون در اعتلاي نظام جمهوري اسلامي و خدمتگذاري به ملت بزرگ ايران را خواستار شد.


لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات