راه اندازی اولین تابلوی...

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از نصب و راه اندازی اولین تابلوی اطلاع رسانی هوشمند اعلام مسیر سامانه اتوبوس یاب در پایانه دولت آباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد - مجید بیکی گفت: با محوریت سازمان فاوا شهرداری و همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اولین تابلو هوشمند اعلام مسیر سامانه اتوبوس یاب یزد در پایانه دولت آباد (سه راه شحنه) نصب و راه اندازی شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد افزود: تابلو‌های هوشمند اطلاع‌رسانی سازمان فاوا با قابلیت نمایش فاصله تقریبی رسیدن اتوبوس، در پایانه‌ها و برخی ایستگاه‌های مهم سطح شهر جهت اطلاع شهروندان نصب می‌شود که اولین نمایشگر، به عنوان پایلوت در پایانه دولت آباد نصب شده و در فاز اول این طرح، مسیر سه راه شحنه تا میدان اطلسی پوشش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه اتوبوس یاب در هفته آینده افتتاح و اپلیکیشن آن نیز در اختیار شهروندان قرارمی گیرد، اضافه کرد: در این سامانه، شهروندان ایستگاه مورد نظرشان را در نقشه انتخاب کرده و سامانه اتوبوس یاب، مسیر‌های منتهی به آن ایستگاه را نمایش و نزدیکترین اتوبوس به ایستگاه مورد نظر، همراه با فاصله و زمان تقریبی تا ایستگاه انتخاب شده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات