آمار نماینده مجلس از رشد اجاره بها

آمار نماینده مجلس از رشد اجاره بها

www.BanaNews.irعضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در ونزوئلا از سوی ایران گفت: اگر دولت توان ساخت این تعداد واحد مسکونی را در خارج از ایران دارد، بهتر است این توان را برای حل مشکل مسکن کشور صرف کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از خانه ملت، «مهرداد بائوج لاهوتی» گفت: اگر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور ونزوئلا از سوی شرکت‌های پیمانکار ایرانی تنها با هدف توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی صورت گیرد، موضوع قابل قبولی است. اما اگر ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور ونزوئلا تنها به قصد کمک به دولت این کشور باشد، در شرایط کنونی و با وجود مشکلات متعدد کشور در بخش مسکن اقدامی غیرقابل قبول است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بازار مسکن در کشور را نامطلوب خواند و گفت: هم‌اکنون اجاره‌بها در بخش‌های مختلف تهران و کلان شهرها ۳۵ درصد افزایش داشته است که این افزایش بها به علت کمبود مسکن و تقاضای بالا در این بخش است.

وی تاکید کرد: اگر دولت توان ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی در کشورهای دیگر را دارد، بهتر است این توان را در داخل و برای بالا بردن عرضه و ساخت مسکن در کشور مصرف کند.

 

 

    نظرات