پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به مناسبت گرامیداشت روز زن

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با صدور پیامی، سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به کارکنان آب منطقه ای تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در متن این پیام آمده است:

همکاران محترم، با سلام و احترام؛

خرسندم که بار دیگر فرصتی به دست آمد تا با شادمانه ترین پیام ها فرارسیدن میلاد باسعادت سرور زنان عالم، یگانه دخت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، همسر امامت و مادر ولایت حضرت فاطمه زهرا(س) را تبریک و تهنیت عرض نمایم و قدردان همکاران گرانقدری باشم که در نقش مادر، همسر و همکار، در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند. برکسی پوشیده نیست که مادران، رهبران فکری، اعتقادی و عاطفی جامعه هستند که سرمایه های ارزشمند انسانی را در گنجینه خانواده به بالندگی و شکوفایی می رسانند از سوی دیگر مشارکت فعال آنان در حوزه های مختلف حیات اجتماعی، اقتصادی با توجه به نیازهای توسعه ای کشور، موهبت دیگری است که باید آن را قدر دانست و حرمت گذاشت.

مهندس رشیدی با تبریک این روز فرخنده به خانواده برزگ صنعت آب به ویژه بانوان فرهیخته شاغل در شرکت آب منطقه ای استان کرمان، از درگاه احدیت توفیق و سربلندی هر چه بیشتر ایشان را با الگو گرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) خواستار شد و اظهار داشت: امیدوارم سایه پر مهر شما بزرگواران، سایه بان کانون گرم خانواده باشد و در پناه الطاف بیکران خداوند متعال همواره سلامت و پیروز باشید .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات