رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان خبر داد

برگزاری مراسم روزمهندسی و نمایشگاه سه روزه صنعت ساختمان به مناسبت پنجم اسفند ماه روز مهندسی

همایش سالیانه تکریم روز مهندسی پنجم اسفند ماه در گنبد و  ششم  اسفند ماه در گرگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، محمد ابراهیم پور رییس سازمان با اعلام این خبر افزود: باتوجه به پیشنهاد کارگروه برگزاری جشن روز مهندسی و تصویب هیات مدیره مبنی بر برگزاری این همایش، روز مهندسی در دو شهر بزرگ استان به همراه سه روز نمایشگاه صنعت ساختمان در گرگان برگزار می گردد.

محمد ابراهیم پور  با اعلام این خبر افزود: مراسم درگنبد دوشنبه پنجم اسفند ماه ساعت ۱۶ در سالن  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد و در گرگان سه شنبه ششم اسفند ماه در سالن نمایشگاه های بین المللی استان( جاده آق قلا)  ساعت ۱۶ برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: در این جشن و بزرگداشت سعی بر آن است با استفاده از ظرفیت ها و هنرمندان بومی و ملی، برنامه های متنوعی برای مدعوین اجرا گردد.

رییس سازمان در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: این نمایشگاه در روزهای،۶،۵،۴ اسفندماه  با حضور فعالان صنعت ساختمان استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می گردد

ابراهیم پوریادآور شد مراسم افتتاحیه نمایشگاه در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ساعت ۱۶ می باشد.

رییس سازمان افزود: در روزهای اول و دوم نمایشگاه اعضای هیات مدیره، بازرسان، شورای انتظامی، مسولان واحد های سازمان و نمایندگان انجمن های معماری، برق و سازندگان مسکن و ساختمان استان در نمایشگاه جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات بازدید کنندگان حضور دارند.

ابراهیم پور در پایان یادآور شد: مراسم در گرگان برای مهندسان عضو دفاتر نمایندگی گرگان وآق قلا و حوزه غرب و در گنبد برای مهندسان عضو دفتر نمایندگی گنبد و حوزه شرق برگزار می گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات