دغدغه‌مندی شورای پنجم نسبت به سلامت روحی و جسمی  ...

دغدغه‌مندی شورای پنجم نسبت به سلامت روحی و جسمی ...

دغدغه‌مندی شورای پنجم نسبت به سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان قابل تقدیر است/ خودآگاهی و خودکنترلی، مهمترین حوزه‌ها در زمینه کاهش آسیب‌ها اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا مالک اشرفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در نشست مشترکی که با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد و جمعی از مدیران سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه و دغدغه‌مندی شورای شهر درخصوص امور دانش‌آموزان، اظهارکرد: اداره کل فعالیت‌های مختلفی در حوزه آسیب‌های اجتماعی شروع کرده و آنها را براساس اطلس پایش سلامت اجتماعی استان پیش ‌می‌برد.

وی در ادامه گفت: در حوزه‌هایی چون خودآگاهی و خودکنترلی، راهکارهای کاهش خشم، جرات‌مندی، نشاط، ارتقاء عزت نفس و ... نیازمند توجه ویژه هستیم تا بتوان گام های اثرگذاری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان برداشت.

مالک‌اشرفی از برگزاری آزمون‌های سلامت روان و جمع‌بندی اختلالات روانی استان سخن گفت و افزود: مراکز مشاوره و تجمیع این گزارش‌ها از رفتارهای پرخاطره نواحی مختلف مشهد و تبادکان نیز مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات