برای بودجه سال 99 شهر، سه هزار نفر ساعت انجام وظیفه کردند

برای بودجه سال 99 شهر، سه هزار نفر ساعت انجام وظیفه کردند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر در برنامه زنده تلویزیونی اینجا اصفهان با اشاره به اینکه شورای شهر سه وظیفه دارد انتخاب شهردار ، تصویب بودجه و نظارت بر امور مدیریت شهری، عنوان داشت: برای بودجه سال ۹۹ شهر  اصفهان سه هزار نفر ساعت فعالیت با تخصص بالای خود انجام وظیفه کردند. بودجه ۲۸ دی تحویل شورای شهر  شد و در کمیسیون های تخصصی بررسی و سپس در کمیسیون تلفیق این بودجه با ۷۰۰ ساعت زمان تخصصی  و ۱۰۲۴ ساعت زمان در شورای شهر در کل در تصویب بودجه ۹۸ بیش از ۴۰۵۰ نفر ساعت مراحل تدوین و تصویب خود را پشت سر گذاشت.
نصر افزود:  بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان با ۱۳ رای به تصویب رسید و همانطور که این بودجه با اتفاق نظر اعضا تصویب شد همکاران ما در مدیریت شهری و شورا اهتمام ویژه برای تحقق آن داشته باشند و همه وعده ها عملی شود.
وی گفت:  امیدواریم این  ۶ هزار میلیارد تومان در سازمان ها و شهرداری ها به درستی و با دقت هزینه شود . در این زمینه باید از کارشناسان شهرداری و سازمان ها تشکر کرد که این بودجه نهایی و مصوب شد.
رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه،  یکی از مواردی که شهروندان باید از آن اطلاع یابند انتشار بودجه است، لذا دوستان عزیز در شهرداری شرایطی را فراهم آورند تا بودجه سال ۹۹ در اختیار کارشناسان قرار گیرد، اظهار داشت: این بودجه می تواند داری انتقاداتی باشد. در سال ۹۸ بودجه شهر اصفهان ۴۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که تاکنون ۷۵ درصد بودجه محقق شده است و تا پایان اسفند ماه ۸۵ تا ۹۰ درصد بودجه محقق می شود.
وی افزود:  شهرداری اصلاح بودجه سال ۹۸ را ارائه داده است و امیدواریم که انشالله بتوانیم عبور خوبی از بودجه سال ۹۸ داشته باشیم . با همت شهرداری اصفهان از محل ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت قرار داد خرید ۱۰۰ دستگاه اسکانیا با کیفیت یورو ۴ که خوشبختانه ۴۰ دستگاه تا پایان سال و ۶۰ دستگاه تا پایان اردیبهشت تحویل شهر اصفهان خواهد شد.
نصر با اشاره به اینکه اتوبوس های جدید در کنار خطوط مترو شهر اصفهان را زیست پذیر تر می کند،  افزود:  پروژه های شهری اصفهان خوشبختانه به سرعت در حال پیشرفت است و همه هفت پروژه بزرگ در حال انجام است.
نصر افزود:  تقاطع غیر همسطح آفتاب و بلوار فرزانگان ۲۵ اسفند ماه در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت .
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه،  ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه تقدیمی به شورا بود که ۱۰۰ میلیارد تومان اضافه شد و ۸۸ میلیارد تومان هم جا به جایی بودجه داشته‌ایم، خاطر نشان کرد: این بودجه می‌خواهد حال شهر و شهروندان را بهبود ببخشد، خوش خلقی و خوش رویی، کاهش آلودگی هوا و ترافیک، ایجاد برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی از جمله این موضوعات است.
وی افزود: ۱۲۵۰ میلیارد تومان برای خط دو قطار شهری ،۵ میلیارد تومان برای مطالعات تراموا، حلقه ترافیکی و .... همگی برای کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در نظر گرفته شده است و همچنین بازگشایی گلوگاه ها نیز عدد قابل توجهی از بودجه را در بر گرفته است . در واقع حمل و نقل بیشترین میزان بودجه را در دست دارد که ۲۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۶ هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است .
وی خاطر نشان کرد:  بنابر این است که، سال ۹۹ سال خوبی برای شهروندان باشد و در زمینه های اجتماعی فرهنگی ورزشی و هنری سال خوبی برای شهروندان اصفهانی خواهد بود و در زمینه ترافیکی نیز وضعیت بهتری خواهیم داشت و سعی داریم نگرانی های مردم را کاهش دهیم .
وی در پایان گفت:  رای دادن یک حق است و حق تعیین سرنوشت برای همه ملت است و امیدوارم همه شهروندان بتوانند روز جمعه بهترین انتخاب را داشته باشند .
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات