اجلاس بین‌المللی رویکرد سیستماتیک در مدیریت ریسک برگزار می شود

اجلاس بین‌المللی رویکرد سیستماتیک در مدیریت ریسک برگزار می شود

اجلاس بین المللی رویکرد سیستماتیک در مدیریت ریسک در تهران برگزار می‌شود.http://www.bananews.ir/

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، داور رستمی‌وند ـ مدیر اجرایی این اجلاس ـ گفت: این اجلاس با موضوعات و محورهایی همچون امنیت و مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک و صنعت بیمه، امنیت و مدیریت ریسک در تجارت الکترونیک، مدیریت ریسک و ایمنی در حمل و نقل در تهران برگزار می شود.

وی در تشریح اهداف این اجلاس گفت: مدیریت ریسک در کشور تا کنون مهجور واقع شده و این اجلاس در تلاش است تا ضمن معرفی مدیریت نوین ریسک به صاحبنظران، مدیران اجرایی کشور و فعالان این رشته، امکان رشد و توسعه این نوع مدیریت در کشور فراهم شود.

او با اشاره به جایگاه و اهمیت مدیریت ریسک در جهان افزود: مدیریت ریسک در واقع مدیریت تهدیدها و فرصت ها است که نتیجه آن به حداقل رسیدن نتایج منفی و ناخوشایند و در مقابل به حداکثر رساندن فرصت ها و شانس استفاده از نتایج مثبت است.

وی افزود: تردیدی نیست که با شکننده تر شدن بازارهای اقتصادی توجه به مدیریت ریسک منابع مالی در اولویت توجه مدیران ارشد سیستم های مدیریتی و راهبردی قرار گرفته است.

اجلاس بین المللی رویکرد سیستماتیک در مدیریت ریسک توسط انجمن ایمنی سیستم های اروپا ۲۲ شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

دانشگاه شرق لندن، دانشگاه ژیائو تونگ چین، وگا گلوبال سیستمز بریتانیا (WEGA) ، گروه ایمنی سیستم سیستم ها (SOSEG)، مرکز تحقیقات ایمنی راه آهن چین (RSTRC) و کمیته ایمنی فنی(IEEE) به عنوان همکاران و مشارکت کنندگان در این اجلاس حضور خواهند داشت.

 

 

    نظرات