برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در شرکت آب منطقه ای گلستان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم تقدیر از بانوان شرکت آب منطقه ای گلستان در سالن اجتماعات کوثر و با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت برگزار گردید..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان و ایام هفته زن و مقام والای مادر اظهار کرد: ما اعتقاد داریم حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان عالم است و ما مسلمانان باید بیشتر از این الگوی رفتاری وانسانی تبعیت کنیم.
مهندس علی نظری افزود: از ویژگیهای والای حضرت فاطمه زهرا (س)، همسرداری نمونه، عزت نفس، تربیت فرزندان و امانتداری ، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده و تفاهم در زندگی مشترک بود که امروز همه زنان جامعه می توانند از زندگی کوتاه و پربار ایشان درس والگو بگیرند.
وی با بیان اینکه امروز نقش زنان در جامعه بسیار تاثیر گذار است، افزود: یکی از محورهای توسعه یافتگی کشورها را حضور زنان در جامعه می دانند که امروز در بخشهای  مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور موثر و فعال زنان را مشاهده می کنیم.
مهندس نظری در ادامه با بیان اینکه در جامعه امروز، زنان را در مقاطع بالای تحصیلی و دانشگاهی می بینیم ،گفت: هر کدام از این زنان تحصیلکرده (پزشکان، مهندسین، اساتید دانشگاه و فرهنگیان و...) در جامعه نقش آفرینی موثر دارند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تصریح کرد: نقش اصلی تر زنان علاوه بر حضور موثر در اجتماع ، گرم نگاه داشتن کانون خانواده و تربیت فرزندان و همسرداری است که باید به درستی به این مقوله پرداخته شود،  تا بتوانیم خانواده ای شاد و آرام داشته باشیم.
وی با تشکر از فعالیت بانوان همکار در شرکت آب منطقه ای استان گفت: حجم کار همکاران خانم در شرکت بالاست و به ویژه با سیل امسال، دامنه فعالیت ها و اقدامات  شما بانوان نیز دو چندان شده است ، که از تلاش پیوسته تان تشکر و سپاس دارم.
گفتنی است در پایان از بانوان همکار شرکت آب منطقه ای استان با اهداء لوح تقدیر و هدایی تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات