برگزاري برنامه‌هاي ويژه براي كودكان و نوجوانان براي اولين بار در نمايشگاه محيط زيست

برگزاري برنامه‌هاي ويژه براي كودكان و نوجوانان براي اولين بار در نمايشگاه محيط زيست

رييس پژوهشكده محيط زيست و توسعه پايدار از برگزاري برنامه‌‌هاي ويژه براي كودكان و نوجوانان براي نخستين بار در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست خبر داد.
به گزارش «پارما» از ستاد خبري نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست، جليل بادام فيروز گفت: تجربيات فرهنگي نشان داده است كه انتقال پيام اگر از سوي والدين به فرزندان اعم از كودكان و نوجوانان باشد قطعا تاثير گذاري بيشتري خواهد داشت.

وي ادامه داد: به همين دليل براي اولين بار در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي محيط زيست كه از تاريخ 14 تا 17 اسفندماه امسال در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌‌شود برنامه‌هاي مفصل و جذابي براي كودكان و نوجوانان تدارك ديده شده است.

رييس پژوهشكده محيط زيست و توسعه پايدار درباره اين برنامه‌ها توضيح داد: برنامه‌‌هاي ويژه كودكان و نوجوانان تحت عنوان "ساعت فرهنگي" با رويكرد آموزشي در زمينه‌هاي تنوع زيستي، مديريت پسماند، مديريت سبز و توسعه پايدار  برنامه‌ريزي شده است و هدف آن ترويج فرهنگ محيط زيست با ايجاد حس مسئوليت اجتماعي در بين آحاد جامعه است.

به گفته بادام فيروز برنامه‌هاي فرهنگي طي چهار روز نمايشگاه( از 14 تا 17 اسفند) برگزار مي‌شود و كودكان و نوجوانان علاقمند مي‌توانند با حضور در نمايشگاه از برنامه‌هاي جذاب آن بهره‌مند شوند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات