شورای اجتماعی محلات پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری است

شورای اجتماعی محلات پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری است

شورای اجتماعی محلات پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فلسفه وجودی شورای اجتماعی محلات در این است که پل ارتباطی بین مدیریت شهری و مردم باشد تا صدای این دو حوزه را به گوش یکدیگر برساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ احسان اصولی در نشست با روسای شورای اجتماعی محلات منطقه هفت برگزار شد، شورای اجتماعی محلات را نهادی مدنی و حائل بین مدیریت شهری و بدنه جامعه در سطح محلات معرفی کرد و گفت: این شوراها کارکردی اجتماعی دارد، فلسفه وجودی شورای اجتماعی محلات در این است که پل ارتباطی بین مدیریت شهری و مردم باشد تا صدای این دو حوزه را به گوش یکدیگر برساند.
وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات نقش ارائه پیشنهادات و احصاء کمبودها از سطح محلات و انتقال آن به مدیریت شهری را برعهده دارند، ادامه داد: از سوی دیگر کمبودها، بضاعت‌ و برنامه های مدیریت شهری هم از طریق همین نهاد مدنی به سطح محلات منتقل می‌شود.
اصولی اضافه کرد: پس از شنیدن مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی اعضا در این جلسه گفت: چه خوب است با شناختی که از محله‌های زندگی‌تان دارید و آسیب‌ها و پتانسیل‌هایش را می‌شناسید برای مشکلات راه‌حل ارائه دهید. ما هم استقبال می‌کنیم و آن را بررسی خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات