نزدیک‌ترین شعب اخذ رای را روی تلفن همراه خود بیابید

نزدیک‌ترین شعب اخذ رای را روی تلفن همراه خود بیابید

نزدیک‌ترین شعب اخذ رای را روی تلفن همراه خود بیابید

اپلیکیشن شهروندی «نقشه همراه مشهد» با در نظر گرفتن امکانات ویژه‌ای برای انتخابات پیش رو، نزدیک‌ترین شعب اخذ رای را در روز دوم اسفندماه به شهروندان مشهد نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تمهیدات ویژه‌ای برای سهولت دسترسی شهروندان به شعب اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در این راستا اپلیکیشن «نقشه همراه مشهد» با افزودن لایه شعب اخذ رای در این نقشه هوشمند، علاوه بر نمایش محل نزدیک‌ترین شعب اخذ رای، کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به این شعب و نیز وضعیت ترافیکی این مسیرها را نشان می‌دهد.
شهروندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی map.mashhad.ir و یا نصب مستقیم اپلیکیشن "نقشه همراه مشهد" بر روی گوشی از mobile.mashhad.ir یا دریافت از گوگل پلی یا اپلیکیشن بازار، از این امکان فوق العاده بهره مند شده و حتی به صورت آفلاین از آن استفاده کنند.
برای دسترسی آسان‌تر به شعبه‌های اخذ رای، شهروندان مشهد می‌توانند از طریق گزینه «این دور و برا» نزدیک‌ترین شعب به محل خود را روی نقشه مشاهده کنند و یا با فعال کردن لایه مربوطه، تمامی شعب اخذ رای در مشهد را بر روی نقشه ببینند.
این نقشه که به همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در اختیار شهروندان قرار گرفته، قابلیت فعال کردن همزمان چندین لایه و دسته اطلاعات را دارد و می‌تواند اطلاعات مسیرها و وسایل حمل و نقل عمومی قابل استفاده برای رسیدن به مقصد مورد نظر را نشان دهد؛ همچنین بسیاری از اطلاعات دیگر مورد نیاز شهروندان همچون اماکن شهری، مراکز اداری، درمانی و مالی را در اختیار آنها قرار دهد.
مسیریاب سخنگو و مشاهده نقشه با چرخش ۳۶۰ درجه از دیگر امکانات این نقشه هوشمند است.
شایان ذکر است علاوه بر امکانات عمومی این نقشه که همواره برای شهروندان مشهد قابل استفاده است، امکان مشاهده اطلاعات شعب اخذ رای در انتخابات دوم اسفندماه، با هدف فراهم آوردن دسترسی آسان به صندوق‌های رای فراهم شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات