پیش بینی آغاز بارش رگبار باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

پیش بینی آغاز بارش رگبار باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

پیش بینی آغاز بارش رگبار باران و برف از عصر پنجشنبه در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد آغاز بارش رگبار باران و رعدو برق و برای نواحی سردسیر بارش برف را از عصر فردا پنجشنبه پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش محسوس دمای هوا برای غالب نقاط استان به ویژه نیمه شمالی و نوار شرقی پیش بینی می شود.
اما از بعدازظهر فردا پنجشنبه و طی روز جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان ضمن افزایش سرعت وزش باد (گاهی شدید) شاهد بارش به صورت رگبار باران و برف همراه با رعدوبرق خصوصا در نواحی غربی (در نواحی مستعد بارش تگرگ با احتمال جاری شدن رواناب) خواهیم بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۷ - درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۷ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب صفر و ۵ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز چهارشنبه شهرستان مشهد، کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق به تدریج کاهش ابر در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود. دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۱درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به صفردرجه کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات