ساماندهی کال اسماعیل آباد با اعتبار۳۰ میلیارد تومانی / تشکیل کمیته  ...

ساماندهی کال اسماعیل آباد با اعتبار۳۰ میلیارد تومانی / تشکیل کمیته ...

ساماندهی کال اسماعیل آباد با اعتبار۳۰ میلیارد تومانی / تشکیل کمیته اجرایی ساماندهی کال اسماعیل آباد

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد از ساماندهی کال اسماعیل آباد با اعتباری۳۰ میلیارد تومانی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی دراین خصوص گفت: یکی از مشکلات و چالش هایی که با آن روبه رو هستیم، معضلات کال اسماعیل آباد است که در کنار آسیب های اجتماعی به دنبال هر بارندگی دچار آبگرفتگی شده و ساکنان محل را دچارمشکل می کرد.
وی افزود: براین اساس با پیگیری های شهردارمشهد، کمیته اجرایی ساماندهی کال اسماعیل آباد با حضور شهرداری، استانداری، دادگستری، سپاه پاسداران و فرمانداری تشکیل شده است تا برنامه ریزی های لازم با هماهنگی بین بخشی دراین خصوص گرفته شود.
وی با بیان این که درحال حاضر حدود ۱۲۰ ساختمان به صورت غیرقانونی ونا ایمن ساخته شده اند درمسیرکال اسماعیل آباد قراردارد اظهارکرد: این ساختمان ها درهنگام بارندگی دچار آبگرفتگی شده ومشکلاتی برای ساکنان آن ایجاد می شد.
کاظمی ادامه داد: براین اساس این تعداد ساختمان واقع در مسیرکال اسماعیل آباد تملک و تخریب شده و طرح ساماندهی کال اجرا خواهد شد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به این که برای ساماندهی کال اعتباری حدود۳۰ میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری درنظر گرفته شده است، گفت: پس از ساماندهی کال اسماعیل آباد طرح های فضای سبز و گردشگری دراین منطقه اجرای خواهد شد که فضای خوبی را در اختیار ساکنان قرار خواهد داد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات