مانور بزرگ مواجهه با سیلاب در مدارس خراسان رضوی برگزار می...

مانور بزرگ مواجهه با سیلاب در مدارس خراسان رضوی برگزار می...

تمرین مواجهه با سیلاب در مدارس مشهد و شهرستان ها 5 اسفندماه هم زمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی، مدیر روابط عمومی شرکت با اعلام این خبر گفت: این آموزش‌ها متمرکز بر کتاب انسان و محیط زیست در پایه یازدهم اجرا می‌شود و به این ترتیب تمامی معلمان و دانش‌آموزان این پایه مجریان اصلی آموزش هستند.

«کاظم جم» با اشاره به اینکه  13امور منابع آب در استان  با همکاری اداره آموزش و پرورش آماده برگزاری این مانور هستند تصریح کرد: آموزش به دانش آموزان شروع شده و این مانور نقطه عطفی بر آموزش ها از اول سال است.

جم اظهار داشت: فصل اول کتاب انسان و محیط زیست به طور ویژه مورد توجه شرکت آب منطقه ای استان قرار گرفته است، و معلمان در زمینه فصل اول‌کتاب (آب)، توانمند شده و کارگاه‌های مختلفی در این زمینه برگزارشده است.

وی با تاکید بر اینکه همه دانش‌آموزان به طور بالقوه در معرض سیلاب قرار دارند، ادامه داد: در این راستا باید آموزش‌های موثری در نظام آموزش کشور صورت گیرد. امسال تلاش می کنیم مفهوم بنیادی حریم و بستر رودخانه را به دانش‌آموزان منتقل و مهارت‌هایی در راستای مواجهه به خطر را به آنان بیاموزیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان از اجرای این مانور در ۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: در این مانور دانش آموزان با مهارت های قبل، حین و بعد از وقوع سیلاب آشنا می شوند و دانش آموزان پایه یازدهم، دانش‌آموزان پایه دهم و دوازدهم نیز به طور غیر مستقیم در معرض‌ یادگیری خواهند بود و معتقدیم که دانش‌آموزان نیز باید مسائل را به خانواده و اطرافیان خود منتقل کنند و به آنان انتقال دهند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات