نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدارس،شرط دریافت سهمیه سوخت

نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدارس،شرط دریافت سهمیه سوخت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان،از الزام نصب نرم افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدارس برای برخورداری از سهمیه سوخت تخصیصی خبر داد.

هادی خدادادی افزود: این دسته از رانندگان جهت برخورداری از سمهیه تخصیصی سوخت، می‌بایست نسبت به نصب اپلیکیشن محاسبه پیمایش سوخت هرچه سریع تر اقدام نمایند.

وی ادامه داد: میزان پیمایش ماهیانه هر راننده بر اساس گزارش ارسالی از نرم افزار فوق در هرماه محاسبه و مبنای اختصاص اعتبار مربوط به سهمیه سوخت می‌باشد که رانندگان موظف هستند در تلفن همراه خود نصب نمایند.

خدادادی در خصوص عدم نصب اپلیکیشن محاسبه پیمایش نیز گفت: مرجع شناسایی و فعالیت در این حوزه، نرم افزار موبایلی یاد شده است و عدم نصب این نرم افزار و عدم ارائه گزارش پیمایش صورت گرفته از این طریق سبب حذف سهمیه سوخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: نرم افزار فوق صرفاً برای سنجش پیمایش این گروه از ناوگان جهت تعیین سهمیه سوخت بوده و کاربردی برای دانش آموزان ندارد و در خصوص نرم افزار مربوط به دانش آموزان، موضوع در کار گروه مشترکی با آموزش و پرورش در حال بررسی است که پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات