انجام عملیات کف سازی در چندین مسیر حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

انجام عملیات کف سازی در چندین مسیر حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: برای تامین امنیت عبوری شهروندان و جهت افزایش ضریب ایمنی آنان به هنگام تردد از معابر شهری، از سوی حوزه عمران منطقه عملیات کف سازی چندین پیاده رو در مسیرهای اصلی تحت پوشش این شهرداری به انجام رسیده است.

شهردار منطقه ۲ احداث پیاده رو برای تکمیل پروژه تعریض خیابان عطار نیشابوری را با انجام عملیات کف سازی مسیر از مهمترین فعالیت های بهسازی عبور و مرور شهری عنوان کرده و افزود: برای تامین امنیت عبوری شهروندان از این مسیر و تکمیل پروژه، عملیات احداث پیاده رو با اجرای کف سازی به انجام رسیده است.

او در ادامه اظهار داشت: کف سازی پیاده روهای طرفین کانال باسمنج نیز از مهمترین این پروژه هاست که در ۳ هزار مترمربع مساحت به انجام رسیده و شهروندان با خیالی آسوده در حال تردد از این مسیر هستند.

شهردار منطقه ۲ تداوم عملیات بهبود عبور و مرور برای عابرین پیاده را انجام کف سازی در مسیر جاده ائل گلی نام برد و اظهار داشت: با توجه به منتهی شدن جاده ائل گلی به بزرگترین مجموعه تاریخی تفریحی شهر تبریز و تردد روزانه بیشترین شهروند از این مسیر، عملیات کف سازی ورودی خیابان فردوس نیز به انجام رسیده است.

خوشنواز تداوم عملیات کف سازی از سوی شهرداری منطقه ۲ را مقابل بازارچه رجائی شهر عنوان کرد و ادامه داد: انجام این عملیات در مقابل بازارچه رجائی شهر و در اطراف مسجد امیرالمومنین برای تسهیل تردد شهروندان در حدود ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرا گردیده است.

او احداث پیاده رو برای تکمیل پروژه تعریض باند شرقی بلوار ملاصدرا را دیگر فعالیت این منطقه نام برد که در حدود ۴۰۰ متر طول و ۳ متر عرض توسط حوزه عمران این شهرداری برای تردد بدون حادثه عابرین پیاده  از این بلوار به اجرا درآمده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات