آمادگي صنعت برق براي شرايط جوي پيش رو

به گزارش پايگاه خبري توانير ، دكتر مصطفي رجبي با اشاره به هشدارهاي سازمان هواشناسي مبني بر احتمال بارش شديد باران و برف در برخي نقاط كشور، از آمادگي تمام اكيپ هاي عملياتي و فني براي مقابله با اين شرايط و رفع مشكلات احتمالي در صورت وقوع مشكلات در شبكه هاي برق خبرداد.

رجبي با بيان  اين كه صنعت برق همچنين براي حضور گسترده و سريع در مناطقي كه بحران هاي طبيعي در آن ها رخ مي دهد، آماده است، تصريح كرد: توانير ابلاغيه ضرورت آمادگي تمام اكيپ هاي عملياتي و فني در سطوح انتقال، فوق توزيع و توزيع را به شركت هاي زيرمجموعه اعلام كرده است.
سخنگوي صنعت برق ياداور شد: در صورت نياز، اكيپ هاي عملياتي از استان هاي همجوار و شركت هاي معين به مناطقي كه نياز به كمك داشته باشند، اعزام خواهد شد.
به گفته رجبي صنعت برق همچنين براي رفع مشكلات احتمالي ناشي از حوادث طبيعي مانند زمين لرزه نيز از آمادگي كامل برخوردار است.
وي با اشاره به وقوع زمين لرزه در آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: برق مناطقي كه در اثر اين زلزله دچار مشكل شده بود به حالت عادي بازگشته است و در صورت برپايي مكان هاي اسكان موقت، تامين برق محل هاي مذكور نيز انجام خواهد شد.
برپايه اين گزارش، سازمان هواشناسي با صدور ا طلاعيه اي از بارش برف در جنوب غرب آذربايجان غربي، ارتفاعات غربي اصفهان و استان البرز و رگبارورعدوبرق و وزش باد در خوزستان، ايلام، لرستان، جنوب همدان و كهكيلويه وبويراحمد
و بارش باران و رعدوبرق در چهارمحال وبختياري و نوار غربي اصفهان خبر داده و تصريح كرده است كه شرايط جوي مذكور از بعد از ظهر امروز دوشنبه / 5 اسفند ماه /  به تدريج در مناطق ياد شده مستقر خواهد شد.
براساس اين اطلاعيه سازمان هواشناسي، همچنين از روز سه شنبه، مناطق مستقر در اردبيل، همدان، شرق لرستان، شمال چهارمحال وبختياري و ارتفاعات البرز، تهران، مازندران، سمنان، گيلان و غرب اصفهان نيز شاهد بارش برف خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات