بهره برداری از سوله مدیریت بحران شهرداری

بهره برداری از سوله مدیریت بحران شهرداری

بهره برداری از سوله مدیریت بحران شهرداری

شهردار منطقه ۸ مشهد ضمن اعلام خبر بهره برداری از سوله مدیریت بحران گفت: با هدف ارتقای سطح پایداری در مواقع اضطراری در سطح شهر و اهمیت مدیریت بحران در مواجه با پیشامدها و سوانح احتمالی حوادث طبیعی، ضرورت دارد در جهت تامین و ارتقای زیرساخت های لازم در این زمینه اقدام شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با اعلام این مطلب اظهار کرد: وظیفه ستاد مدیریت بحران با توجه به احتمال وقوع حوادث، حفظ آمادگی، انجام اقدامات پیشگیرانه و نیز برنامه ریزی جهت مقابله درست و سریع با این حوادث است؛ لذا انبار مدیریت بحران منطقه ۸ به عنوان یکی از جدی ترین وظایف مدیریت شهری در موقعیت مکانی میدان جهاد سازندگی آماده بهره برداری است.
وی تصریح کرد: شهرداری این منطقه به عنوان هسته مرکزی شهر مشهد دارای موقعیت استراتژیک جغرافیایی است که با وجود ادارات دولتی و نظامی لزوم احداث انبار مدیریت بحران امری اجتناب ناپذیر است؛ این سوله با برآورد هزینه یک میلیارد و دویست میلیون ریال و با سازه های سبک فلزی که به راحتی می توان جمع آوری و مجددا در نقطه ای دیگر برپا نمود طراحی و به بهره برداری رسید.
شیرازی با اشاره به ضرورت احداث سوله بحران در مناطق مختلف شهری اضافه کرد: یکی از اقدامات ضروری قبل از بحران، ایجاد سوله‌های مدیریت بحران است که در راستای مدیریت و کاهش خسارت های حوادث غیر مترقبه احداث می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات