دفاتر توسعه محله بازوی قدرتمند ارتقا سطح کیفی زندگی در مناطق  ...

دفاتر توسعه محله بازوی قدرتمند ارتقا سطح کیفی زندگی در مناطق ...

دفاتر توسعه محله بازوی قدرتمند ارتقا سطح کیفی زندگی در مناطق کم‌برخوردار

شهردار منطقه ۹ گفت: دفاتر توسعه محله و تسهیل‌گری بازوی قدرتمند ارتقا سطح کیفی زندگی در مناطق کم برخوردار شهری هستند و شهرداری به همین علت همواره از آنها حمایت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین فرهادیان با عنوان این مطلب اظهار کرد: اساس موفقیت دفاتر توسعه محله و تسهیل‌گری محلات، همکاری و همراهی مردم هم در جهت شناسایی مشکلات خود آنها و هم برای برطرف کردن مشکلات این محلات است.
وی افزود: بدون شک اگر بخشی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در محلات کم برخوردار حل کنیم زیر ساخت‌ها هم به مرور حل و فصل می شود، دفاتر توسعه محله و تسهیل‌گری و همچنین شوراهای اجتماعی محلات برای امورات مربوط به محله شکل گرفته‌اند و باید در راستای بهبود وضعیت زندگی مردم این مناطق با برنامه و دست پر به سراغ شهرداری‌های مناطق بروند و قاعدتا اگر برنامه مدونی در این راستا وجود داشته باشد و کمک مردم نیز وجود داشته باشد بسیاری از معضلات مناطق کم‌برخودار شهری برطرف می‌شود.
فرهادیان گفت: شهرداری همواره بر احداث دفاتر تسهیل‌گری و توسعه اصرار ورزیده چرا که این دفاتر می‌توانند بازوی قدرتمندی برای ارتقا سطح کیفی زندگی در مناطق کم برخوردار باشند.
وی بیان کرد: ارتباط گیری مطلوب با مردم، جلب اعتماد مردم، حتی جذب نگاه‌های منتقد مردم و شنیدن حرفای آنها و الویت بخشی مناسب به درخواست های مردم از انتظارات مهمی است که باید دفاتر توسعه محله و تسهیل‌گری با همراهی شورای اجتماعی محلات برآورده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات