اقدامات پیشگیرانه اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای مقابله با ویروس کرونا

اقدامات پیشگیرانه اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سید عبدالمجید نژادصفوی گفت : در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس، اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اقدامات آموزشی، پیشگیرانه و کنترلی لازم را انجام داد.

وی اظهارکرد : براساس دستور العمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و قوانین و مقررات بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی همچون آموزش های پیشگیرانه از طریق شبکه اتوماسیون، نصب پوستر، فضای مجازی و وب سایت اداره کل از 5 اسفند ماه در دستور کار قرار گرفت.

نژادصفوی خاظرنشان کرد : تهیه تجهیزات پیشگیرانه و توزیع آن بین کارکنان و حتی ارباب رجوع ، ضدعفونی کردن کلیه سطوح در ساختمانهای اداری، تهیه ظروف یکبارمصرف گیاهی جهت جلوگیری از انتقال ویروس ، کاهش ساعت اداری و همچنین حذف اثر انگشت تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد کارمندان دستگاه‌های اداری از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

وی با دعوت از مردم برای رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی در این مقطع، یادآور شد: لازم است شهروندان نیز در شرایط فعلی اقدامات روزمره غیرضروی خود را کنار بگذارند، بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند و تا حد امکان در منازل بمانند تا با افزایش دما شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در کنار این اقدامات عمومی، بهداشت فردی و سلامت کارکنان این اداره کل نیز مدنظر ما قرار دارد و ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ضد عفونی محل کار، فضا را برای فعالیت کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان فراهم می‌کند.

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات