آغاز مرحله غیر حضوری دوره آموزشی تربیت مدرسین انرژی


آغاز مرحله غیر حضوری دوره آموزشی تربیت مدرسین انرژی

اولین دوره تربیت مدرسین انرژی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و  مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با نظارت کلی دفتر مقررات ملی ساختمان، در این هفته آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت کنندگان در این دوره که به صورت مجازی برگزار می‌شود می‌توانند پس از ورود به سامانه مرکز تحقیقات راه و شهرسازی
به نشانی lms.bhrc.ac.ir , وارد پنل آموزشی سامانه شوند.
در این پنل آموزشی کاربران می توانند با ایمیل و رمز عبور که کد ملی ایشان است، وارد صفحه شخصی خود شوند.
در صفحه شخصی بخشی به نام "دوره های من" وجود دارد که این قسمت مربوط به دوره های آموزشی قوانین،  مقررات و آیین نامه های انرژی است.
به گفته مدیر فنی شورای مرکزی، دوره تربیت مدرسین انرژی در کل به سه بخش تقسیم شده است که بخش اول آن به صورت ۲۴ ساعته ، غیر حضوری و مجازی است و با عنوان قوانین ، مقررات و آیین نامه های انرژی نامگذاری شده است .
آموزش گیرندگان با دانلود کردن فایل های قرار گرفته در این بخش و مطالعه آنها، در یک آزمون شرکت می کنند و سپس ، مرحله بعدی آموزش برای کاربران آغاز خواهد شد.
در پایان دوره که همه فایل های موجود مورد مطالعه قرار گیرد، آزمونی برگزار و  قبول شدگان ، به مرحله آموزشهای حضوری  وارد خواهند شد و در نهایت، در یک آزمون حضوری شرکت خواهند کرد.
مهندس طاهری اصل ، زمان حاضر را که بسیاری از کارکنان به دلیل ضرورت های بهداشتی، بیشتر در منزل حضور دارند، فرصت مناسبی برای مطالعه و شرکت در این دوره توصیف کرد.
به گفته وی، کاربران در صورت برخورد با هر گونه سوال یا ابهامی می توانند
با ایمیل   lms@bhrc.ac.ir   در تماس باشند یا با کارشناس مربوطه در کمیسیون انرژی شورای مرکزی تماس بگیرند .
بر اساس این گزارش دوره یاد شده سر آغاز دوره های آموزشی تربیت مدرسین انرژی قلمداد می شود و در آن حدود ۲۰۰ نفر از همکاران، در سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها شرکت دارند . این افراد پس از قبولی در این دوره، به عنوان مدرسین انرژی،  آموزشهایی را برای ممیزین انرژی در استان ها دایر خواهند کرد.  ممیزین انرژی، عملیات ممیزی انرژی و تکمیل شناسنامه انرژی ساختمان ها را  بر عهده خواهند داشت.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات