پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به مناسبت فرارسیدن نوروز و...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ شمسی را به تمامی هموطنان و همکاران تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال .

نوروز، جشن رویشی دیگر برای زمین، پاک نمودن روح و روان با الهام از نو شدن طبیعت و تعظیم در پیشگاه اراده پروردگار بی همتا برای تولد زمان است. نوروز، جشن آغازی دوباره برای کره خاکی و انسانهای پرتلاش، خستگی ناپذیر و امیدوار به بهبود و بهتر شدن است .

در سالی که گذشت، خانواده بزرگ و شریف شرکت آب منطقه ای اردبیل توانست با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت و انجام رسالت خدمت رسانی شبانه روزی و صادقانه وزارت نیرو به عموم مردم عزیز استان اردبیل، در جهت تامین آب مورد نیاز استان در بخش های مصرف شرب، صنعت، کشاورزی، خدمات و محیط زیست، در حد ظرفیت و توان طبیعی حوضه های آبریز، گام‌های بلندی بردارد که توسعه و بهره برداری چندین سد و شبکه انتقال و توزیع آب و مدیریت منابع آب سطحی و زیرزمینی از جمله آنها می باشد .

تلاش بی وقفه برای نیل به تامین پایدار و مطمئن آب شرب مراکز جمعیتی استان اردبیل و کمک به توسعه صنعت سازگار با محیط زیست و کشاورزی پایدار و گسترش مراکز خدماتی و گردشگری و تامین آب آنها در کنار مدیریت مصرف آب در بخش های مختلف و حفظ محیط زیست و صیانت از ذخایر ارزشمند منابع آبی برای استفاده نسل های آینده، از ماموریت های اصلی شرکت آب منطقه ای اردبیل است .

در این روزهای سخت اما کاملا با هم متحد و همدلانه برای کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا در استان و حفظ سلامتی و تامین بهداشت هم استانی های عزیزمان و همکاران گرامی، این فعالیتها و خدمت رسانی ها در گستره وسیع منابع آب سطحی و زیرزمینی استان اردبیل با جدیت دوچندان و تلاش خستگی ناپذیر کلیه کارکنان شرکت آب منطقه ای اردبیل و واحدهای بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی و گروه های گشت و بازرسی منابع آب در تمامی شهرستانها و واحدهای اداری و سازمانی ادامه دارد و امید است در سالی که در پیش رو داریم این کوشش ها در راستای دستیابی بیشتر به اهداف و چشم‌انداز مدیریت منابع آب استان اردبیل و حفظ و ارتقای بهداشت جامعه، توسعه فضای کسب و کار و خدمتگزاری بهتر به مردم شریف و رضایتمندی آنان تداوم یابد .

اینک در آستانه آغاز سال جدید، فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۹ را صمیمانه به تمامی هموطنان و همکاران گرامی تبریک و شادباش عرض می کنم و از تلاش و همدلی یکایک همکاران ارجمندم برای خدمت رسانی به مردم عزیز و اعتلای شرکت آب منطقه ای اردبیل، تشکر و قدردانی ویژه می نمایم .

از درگاه خداوند مهربان، سالی سرشار از سلامتی، تندرستی، موفقیت، بهروزی و شادمانی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان آرزومندم .

عباس جنگی مرنی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل

بیست و هفتم اسفند سال یکهزار و سیصد و نود و هشت شمسی

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات