پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال"

یک اتفاق نو؛ این رمز دلگشای بهار است. همه هستی بهار در این واژه خلاصه می‌شود؛ همه فلسفه بهار همین است. تازگی، طراوت و نو شدن.

بهار، بهترین بهانه برای آغازهای دوباره است و در این آغاز، بار دیگر از قادر متعال، از هستی بخش یکتا، نیرو و توان برای ساختن شهر و فردایی بهتر را طلب می‌کنیم؛ باشد که سخاوت و طراوت بهار، جان مایه روزهایمان باشد.

نوروز، نماد خيزش و حيات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌اي بالاتر و والاتر است؛ فرصت مغتنمي است تا در طليعه‌ بهاران شاهد تغییر در طبیعت و نیز تحول در افکارمان برای رشد و تعالی و حرکت در مسیر پیشرفت باشیم.

در سالی که گذشت با همراهی و همدلی شهروندان عزیز ساروی فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و گام های برداشته شده در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان را رفته رفته محکم تر و استوار تر ساختیم .

با اتکال بر خداوند منان و اميد به فردايي بهتر و بهاري پربارتر، در این عید سعید باستانی بر آستان آفريدگار يگانه سر به سجده شکر مي گذاريم و دلمان را به نسیم دل انگیز رحمانی روشن می کنیم.


ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد اَر مدد خواهی چراغ دل برافروزی

همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم و مدافعان وطن، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان را گرامی داشته و فرا رسیدن بهار و عید نوروز را به همه شهروندان گرانقدر ساروی صمیمانه تبریک عرض نموده و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات روز افزون در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نماییم.

از همه همکارانمان در مجموعه شهرداری بابت همه تلاش هایشان در طول سال 98 سپاسگزاریم. سپاس ویژه داریم از همکارانمان در سازمانها و دوایر مختلف که به اعتقاد ما پس از کادر پزشکی و درمان در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار داشتند و الحق که در مراحل مختلف، بی تعطیلی و توقف پای کار ایستادند.

امید که برای شهرمان ساری و همه شهروندان، برای این کشور و همه هموطنان، سالی پر برکت، نشسته بر خوان فضل و نعمات الهی مقدر گردد. به شکرانه بهار، فصل فرصت‌های نو و رویش‌های دوباره و به پاس نعمت امنیت و سلامت، خدمتگزار مردم خواهیم بود؛ باشد که بهار، جاودانه در دل‌ها باشد، باشد که بهار، بهار جان‌ها باشد.

علیجان شمشیربند                                                           عباس رجبی
رییس شورای اسلامی شهر ساری                                                 شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات