لغو بیش از ۹۵۰۰ پرواز با وقوع طوفان ایرن در آمریکا

لغو بیش از ۹۵۰۰ پرواز با وقوع طوفان ایرن در آمریکا

www.BanaNews.irشرکت‌های هواپیمایی آمریکایی از جمله یونایتد کانتیننتال هولدینگز و دلتا ایرلاینز با حمله طوفان ایرن و تعطیل شدن فرودگاه‌ها در نیویورک که پرازدحام‌ترین بازار سفر است، بیش از ۹ هزار و۵۰۰ پرواز را لغو کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، به نقل از بلومبرگ، شرکت امریکن ایرلاینز پروازهای منطقه ای شهر نیویورک را متوقف کرد در حالیکه یونایتد و دلتا پیشتر برنامه‌های کامل پروازشان را لغو کردند. فرودگاه‌های جان اف کندی و لاگواردیا و همچنین سه تسهیلات کوچک‌تر برای پروازهایی که به مقصد نیویورک انجام می گیرند، با پیش بینی بارش سنگین باران و باد در این شهر، بسته شدند.

فرودگاه فیلادلفیا همچنان باز ماند اما شرکت‌های هواپیمایی پروازهایشان را در طول روزشنبه کاهش دادند و برای روزیکشنبه هیچ برنامه پروازی ندارند. پایانه‌های ترمینال برای مسافرانی که ممکن است به پروازشان نرسند، باز خواهد ماند.

مقامات نیویورک خدمات قطار، اتوبوس و راه آهن شهری را متوقف کرده و رسیدن به فرودگاه برای مسافران دشوارتر شده است. به بیش از ۳۷۰ هزار نفر دستور داده شده مناطق نزدیک دریا را تخلیه کنند.

شرکت‌های هواپیمایی بین المللی از جمله ایرفرانس، بریتیش ایرویز، دویچه لوفتانزا، ویرجین آتلانتیک و آئر لینگوس، ۱۲۸ پرواز به مقصد یا مبدا شمال شرق آمریکا را در روز شنبه و یکشنبه لغو کردند.

 

    نظرات