ضد عفونی سطح شهر در ایام نوروز با ۲۰۰ اکیپ / اتراق در بوستان ها ممنوع

ضد عفونی سطح شهر در ایام نوروز با ۲۰۰ اکیپ / اتراق در بوستان ها ممنوع

ضد عفونی سطح شهر در ایام نوروز با ۲۰۰ اکیپ / اتراق در بوستان ها ممنوع

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با حضور در جمع اکیپ های گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر به منظور عرض خداقوت و تبریک سال نو به همکاران پرتلاش این حوزه گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله حداکثری با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر مشهد، در ایام تعطیلات نوروز ۲۰۰ اکیپ همراه با ۷۰ دستگاه انواع خودرو های مه پاش، آتش نشانی و فشار قوی به صورت دو شیفت فعال هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی نیروهای خدمات شهری با جدیت بیشتر از گذشته حتی در ایام تعطیل نوروز، به صورت دو شیفت ضدعفونی معابر سطح شهر را ادامه می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای زیادی به صورت داوطلب از همه اقشار مردم برای گندزدایی سطح شهر با محوریت سازمان آتش نشانی پای کار هستند، افزود: ضدعفونی تمامی محلات حاشیه شهر، معابر اصلی، فرعی، محورهای پیرامون درمانگاه ها، داروخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، ورودی شهرها، مبلمان پارکی و ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: علیرغم محدودیت‌هایی که برای تامین تجهیزات مورد نیاز اکیپ‌های ضدعفونی وجود دارد، اما تمام نیروهای اجرایی مجهز به ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی می‌باشند و به صورت مستمر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی  با بیان این که بنا بر هماهنگی های انجام شده، هرگونه اتراق و تجمع توسط شهروندان در بوستان ها ممنوع می‌باشد، یادآور شد: شهروندان باید توصیه‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتقال این بیماری، شرایط در شهر به حالت عادی برگردد.
یعقوبی ادامه داد: از همکارانم در حوزه خدمات شهری نیز که علاوه بر فعالیت های روزانه و مستمر، برای خدمات دهی به شهروندان عملیات ضد عفونی سطح شهر را نیز به صورت دو شیفت انجام می‌دهند تشکر ویژه می‌کنم، و قطعا تا زمان از بین بردن کامل این ویروس در شهر مقدس مشهد این فعالیت ها تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات