«بررسی گندزدایی از آب آشامیدنی و فاضلاب با فناوری نانوسیلور»

«بررسی گندزدایی از آب آشامیدنی و فاضلاب با فناوری نانوسیلور»

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد گیلان از پایان یافتن سه پروژه مهم پژوهشگران این واحد در سال جاری خبر داد.http://www.bananews.ir/

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر محمد بنی مهد کیوانی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: «بررسی میزان پارامترهای کیفی خاص در منابع آب زیرزمینی استان گیلان با استفاده از روش GC،MS و GS و تعیین روش‌های اقتصادی و حذف آن» یکی از پروژه‌هایی است که در تاریخ ۲۱ خرداد ماه امسال، به کارفرمایی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان به پایان رسیده است.

وی از دیگر پروژه‌های انجام شده تا پایان تیر ماه امسال را «بررسی گندزدایی از آب آشامیدنی و فاضلاب با فناوری نانو سیلور» ، به کارفرمایی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین برشمرد.

بنی مهد در ادامه خاطرنشان کرد: «انجام مطالعات امکان سنجی، طراحی و تهیه نقشه سایت موزه تاریخی بویه املش» به عنوان آخرین پروژه انجام شده در این واحد، به کارفرمایی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان گیلان است که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه امسال به کار خود پایان داده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان گیلان گفت: از سایر پروژه‌های در دست اقدام می‌توان به «تحلیل ظرفیت تقاطات کنترل شونده به روش HCM2000» به کارفرمایی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر رشت اشاره کرد.

 

 

    نظرات