آسفالت پل ولیعصر ساری تخریب می‌شود

آسفالت پل ولیعصر ساری تخریب می‌شود

www.BanaNews.irرئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت: بعد از شش ماه تردد خودرو‌های سبک و سنگین از پل فلزی ولیعصر در ساری با تخریب آسفالت مواجه شده‌ایم که موجب گله‌مندی شهروندان شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی رضایی فرح‌بادی ‌در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه شرکت متولی ساخت پروژه پل روگذر میدان ولیعصر ساری مشخصات مناسبی را برای اجرای آسفالت به شهرداری ارائه داده، ولی هم‌ اکنون شاهد تخریب آسفالت در این مسیر هستیم، بیان داشت: اجرایی نشدن طرح پیاده‌رو در میدان ولیعصر ساری دو تصادف منجر به مرگ را عامل شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌ای که با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان احداث شود، منطقی نیست که هر شش ماه ترمیم آسفالت صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری بر صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری ساری به پیمانکار پروژه تفریحی، تجاری و رفاهی فرح‌باد ساری تاکید کرد و یادآور شد: بعد از ۳۱ مرحله قرارداد شهرداری با شرکت ماهان و مقرر شدن ارائه مجوز ساخت در اردیبهشت سال جاری از سوی شهرداری به پیمانکار هنوز پروانه ساخت صادر نشد که در این باره شهرداری ساری باید پاسخگو باشد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه برخی ناهنجاری‌ها در شهرداری ساری به هنجار تبدیل شده، عنوان کرد: انبوه‌سازان مرکز مازندران معتقدند که در سال‌های گذشته شهرداری نظارت ویژه‌ای بر سطح اشغال و ارتفاعات داشته، ولی در سال‌های اخیر سطح اشغال از ۷۰ درصد به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده و شهرداری در این بخش چشم‌پوشی دارد.

جمال باقری متذکر شد: وقتی کمیسیون‌ها به سطح اشغال ۸۵ درصدی رای می‌دهند رویه نامناسبی در شهرداری پیش می‌آید که فاجعه بزرگی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

وی بر اجرای حد معقول سطح اشغال تاکید کرد و گفت: اگر زلزله‌ای در سطح شهر رخ دهد ساکنان کوچه‌ها محلی برای تردد نخواهند داشت و این مسئولیت سنگین برعهده شهرداری است.

باقری ساماندهی مسیر پل ذغال‌چال را از شهرداری خواستار شد و اذعان داشت: اجرای پروژه پل ذغال‌چال راکد مانده است، ساماندهی این مسیر جلوی بسیاری از تصادفات فعلی را خواهد گرفت.

 

 

    نظرات