ضدعفونی مستمر و شبانه‌روزی مناطق مختلف شهر مشهد با تاکید بر نقاط  ...

ضدعفونی مستمر و شبانه‌روزی مناطق مختلف شهر مشهد با تاکید بر نقاط ...

ضدعفونی مستمر و شبانه‌روزی مناطق مختلف شهر مشهد با تاکید بر نقاط حاشیه ای شهر

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری به منظور ضدعفونی و گندزدایی نقاط پرتردد، آلوده و مجاور مراکز درمانی به صورت شبانه‌روزی و با تمرکز بر نقاط حاشیه شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: در بیست و ششمین روز عملیات گندزدایی و ضدعفونی نقاط مختلف شهر مشهد، بیش از ۱۷۰ نفر نیرو در قالب ۱۱۷ اکیپ مشارکت دارند.
وی ادامه داد:  این اکیپ ها شامل ۱۰۲ اکیپ خدمات شهری  و ۱۵ اکیپ  آتش نشانی هستند که  براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده عملیات گندزدایی و ضدعفونی امروز شهر را بر عهده دارند.
وی افزود: ۷۱ اکیپ از اکیپ های در نظر گرفته شده به ضدعفونی ایستگاه های اتوبوس، سرویس بهداشتی، کلانتری ها، آسانسورها، مخازن زباله سیار و ثابت، مساجد و مراکز خرید نیز  می پردازند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اهمیت ضدعفونی مناطق کم برخوردار گفت: معابر قائم، اروند، نیزه، شهید آوینی، پنجتن، مهر مادر و خواجه ربیع توسط هفت دستگاه تانکر فشار قوی تا پایان امروز ضدعفونی می شوند و اکیپ های سازمان آتش نشانی نیز کار ضدعفونی در ۱۵ مسیر با محوریت محلات کم برخوردار را بر عهده دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات