آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی قرارگاه منطقه‌ای  ...

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی قرارگاه منطقه‌ای ...

 آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در این مراسم که با حضور محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد، سردار سید حسین مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان عملیاتی لشکر پنج نصر برگزار شد گفت: در حال حاضر۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی در خراسان رضوی آماده شده است.
وی با بیان این‌که با همراهی همه دستگاه‌ها و مردم، در حوزه سلامت و پیشگیری اقدامات مثبتی انجام شده است اظهار کرد: از شهروندانی که با مسئولان استان، همکاری کرده و صبورانه در خانه‌ها ماندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: ۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کرونا در این استان آماده است که ۲۰ هزار تخت از این تعداد در شهر مشهد و پنج هزار تخت در دیگر شهرهای این استان است.
رزم حسینی افزود: همچنین در حال حاضر ۲ هزار تخت بیمارستانی خالی نیز در بیمارستان‌های استان آماده ارائه خدمات درمانی در صورت نیاز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات