گزارش اقدامات انجام شده امور حمل و نقل برای مقابله با کرونا

گزارش اقدامات انجام شده امور حمل و نقل برای مقابله با کرونا

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان آخرین اقدامات انجام شده امور حمل و نقل این شرکت در مقابله با کرونا را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مهدی باسطی نیا گفت: امور حمل و نقل در پی شیوع ویروس کرونا با ماشین آلات و تجهیزات که در اختیار داشت بخش های مختلف شرکت اعم از ساختمان های اداری و پست های برق را ضد عفونی کرده است.
وی بیان کرد: ساختمان های اداری، انبارها، آموزشکده آب و برق و کلیه منازل سازمانی گیت بوستان در این طرح گندزدایی و ضد عفونی شده اند.
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان همچنین از ضد عفونی کردن بیش از 100 پست برق در گستره دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داده است. ضد عفونی کردن ماشین آلات بخش ستادی و نواحی اهواز به صورت مداوم و تهیه و تقسیم لوازم بهداشتی و خود مراقبتی پرسنل از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
باسطی نیا بیان کرد: در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی برخی از مراکز نظامی و راهنمایی رانندگی نیز گندزدایی و ضدعفونی شده است.
وی تصریح کرد: اقدامات مقابله ای با کرونا به صورت مستمر در جریان است و در کنار انجام وظایفه محوله، ضد عفونی کردن نقاط مختلف شرکت برای حفظ سلامتی کارکنان پیوسته انجام خواهد شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات