به گزارش امور ارتباطات :رییس شورای اسلامی این‌ کلانشهر در جشن نیمه شعبان مجازی که با رعایت نکات بهداشتی و با حضور هنرمندان مطرح گیلان در تالار گفتگو به همت سازمان فزهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت  برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات :رییس شورای اسلامی این‌ کلانشهر در جشن نیمه شعبان مجازی که با رعایت نکات بهداشتی و با حضور هنرمندان مطرح گیلان در تالار گفتگو به همت سازمان فزهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات :رییس شورای اسلامی این‌ کلانشهر در جشن نیمه شعبان مجازی که با رعایت نکات بهداشتی و با حضور هنرمندان مطرح گیلان در تالار گفتگو به همت سازمان فزهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از هنرمندان حاضر در مراسم اظهار کرد: این افراد برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه از جان مایه می گذارند و برای این مهم، آلام خود را پنهان می کنند .

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه این جشن در وضعیت غیر کرونایی باید هزاران بیننده می داشت گفت: هنرمندان گیلانی حتی در چنین شرایطی نیز از مفرح کردن مردم غافل نشده اند .

وی ضمن دعوت مردم به رعایت کامل نکات بهداشتی، برای همگان آرزوی سلامتی کرد .

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهرداری رشت از دوم اسفندماه همزمان با استارت این بیماری بلافاصله وارد عمل شد و به کمک آتش نشانان، سپاه، ارتش و بسیج، اقدامات بی نظیری در زمینه های مختلف بهداشتی و امنیتی انجام داده است .

به گفته حاجی پور، رشت از نخستین شهرهایی بود که ضدعفونی شهر را از دوم اسفندماه آغاز کرد .

وی خاطر نشان کرد: در روزهای بارانی عملیات ضدعفونی شهر به شکل دیگری اجرایی می شود .

حاجی پور با اشاره به وجه تمایز ایران و سایر کشورها، همدلی مردم و حضور جوانان در عرصه های کمک رسانی را علت اصلی موفقیت ایران در مدیریت کرونا دانست و گفت: چنین مردمی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد .

حاجی پور از تمام گروه های مردم نهاد و گروه های خودجوش و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده قدردانی کرد و افزود: گیلان به داشتن چنین مردمی به خود می بالد .

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ناشی از کرونا، برای ایجاد نشاط و خوشحالی میان شهروندان، به هنرمندان شهر، قول مساعدت داد .

شایان ذکر است که اجرای نمایش کمدی، شعبده بازی و موسیقی زنده از جمله برنامه های این ‌جشن مجازی بود.

برای دیدن بیشترتصاویرواخبارتکمیلی به سایت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به آدرس :

http://www.farhangi.rasht.ir مراجعه فرمایید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات