پیام تبریک معاون منابع انسانی به مناسبت «روز ملی منابع انسانی»

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان طی پیامی روز ملی منابع انسانی را تبریک گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، داوود حسین‌نیا در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این منابع، می تواند ضعف های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع نموده و قوت های درونی و فرصت های برونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد.

بدیهی است از آن منظر که تمامی مسیر توسعه تمدن زیست کره ما، به دست انسان‌هایی صورت پذیرفته که در کنار همه منابع در دسترس سازمان‌ها و شرکت‌ها، یک منبع بسیار مهم و یک رکن اساسی به شمار می‌روند. به همین دلیل است که در حوزه دانش‌های مدیریت، مدیریت منابع انسانی یکی از حوزه‌های کلیدی و بنیادین این دانش‌ها را تشکیل می‌دهد.

اینجانب ۲۵ فروردین ماه که به عنوان روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده را به همکاران گرانقدر و پرتلاش در حوزه منابع انسانی شرکت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم تا با تلاش و تعامل همکاران، این فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) " نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و  امید به آینده، راهگشاترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شان آن هستند" را تحقق بخشند .

داوود حسین‌نیا

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات