بهره‌برداری از اسکله و ترمینال مسافری بنادر خارک و گناوه با حضور وزیر راه

بهره‌برداری از اسکله و ترمینال مسافری بنادر خارک و گناوه با حضور وزیر راه

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در بندر بوشهر حدود ۵۶ میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری وجود دارد، از بهره‌برداری اسکله و ترمینال مسافری بنادر خارک و گناوه در روز جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید عطاالله صدر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ضمن اشاره به ‌بازدید امروز وزیر راه وشهرسازی و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه‌های دریایی و بندری قابل بهره‌برداری بندر بوشهر، اظهار داشت:‌ در بندر بوشهر حدود ۵۶ میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری وجود دارد و امروز از چهار پروژه در دو نقطه این استان، بهره‌برداری به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بنادر گناوه و خارک هستند، اظهار داشت: ساخت اسکله و ترمینال مسافری در جزیزه خارک به اتمام رسیده است و بعداز ظهر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: برای ‌اسکله و ترمینال مسافری خارک نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان از سوی سازمان بنادر هزینه شده است که شامل دو اسکله مسافری و یک ترمینال مسافری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه لایروبی حدود ۹۰ هزار متر مکعب حوضچه بندرجزیره خارک نیز ‌به اتمام رسیده خاطر نشان کرد: در بندر گناوه نیز عملیات اجرای ساخت یک ترمینال مسافری و ساختمان خدماتی این بندر به اتمام رسیده است.

* بهره‌برداری از ساختمان مرکزی و برج کنترل بندر بوشهر به ارزش ‌۱۶ میلیارد تومان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ۱۴ پروژه در هفته دولت در بندر بوشهر آماده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر‌نشان کرد: در صورت حضور رئیس جمهور در استان بوشهر برخی پروژه‌های دیگر این استان که به اتمام رسیده است نظیر ساختمان مرکزی و برج کنترل بندر بوشهر به ارزش ‌۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهر‌ه‌برداری شبکه آتش نشانی بندر بوشهر خبر داد و گفت: پروژه‌های دیگر در جزیره خارک و بندر بوشهر آماده بهر‌ه‌برداری است که به دلیل فشردگی پروژه‌ها در روزها آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

* بهره‌برداری از ۸۴ پروژه ‌در بنادر کشور به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان در هفته دولت

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: حدود ۸۴ پروژه در بنادر کشور به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی درجهت توسعه سواحل، پروژه‌های بسیار خوبی در دست اجرا دارد؛ بخشی از موج شکن‌های که در سواحل جنوبی کشور است در هفته دولت و روزهای پس از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

    نظرات