نیازمند اصلاحاتی در جهت همسطح‌سازی پیاده‌روهای پیرامون میدان پژوهش  ...

نیازمند اصلاحاتی در جهت همسطح‌سازی پیاده‌روهای پیرامون میدان پژوهش ...

نیازمند اصلاحاتی در جهت همسطح‌سازی پیاده‌روهای پیرامون میدان پژوهش هستیم

شهردار منطقه ۹ مشهد گفت: نیاز است که اصلاحاتی در جهت همسطح‌سازی پیاده‌روهای پیرامون میدان پژوهش انجام شود که در حال بررسی دو ملک بحرانی هستیم تا طرح جدیدی را برای آن اجرا کنیم و رضایت‌مندی اهالی را کسب کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین فرهادیان در بازدید از پروژه رینگ پیرامونی میدان پژوهش (میدان کوکاکولا) اظهار کرد: با توجه به تصمیم معاونت برنامه‌ریزی شهرداری مشهد مبنی بر تبدیل کارخانه کوکا کولا به کارخانه نوآوری، نیاز بود بهسازی در اطراف آن انجام شود.
وی افزود: درخواست و مراجعات مردمی سبب شد تا یک نظرسنجی از اطرافیان و اهالی اطراف رینگ انجام شود. براساس درخواست اهالی مقرر شد تا در کنار این پروژه، پیاده‌روسازی و همسطح‌سازی نیز انجام شود که پس از تهیه و طراحی، عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شهردار منطقه ۹ مشهد بیان کرد: اعتبار پروژه پیاده‌روسازی و همسطح‌سازی با افزایش ۲۵ درصد، ۲.۵ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی آن ۹۵ درصد است. همچنین طرح کارخانه نوآوری در فازهای مختلف در حال اجرا است؛ در حال حاضر فضای سبز آن در حال اتمام است و مراحل داخل ساختمان نیز در دست اقدام است.
فرهادیان بیان کرد: میدان پژوهش(میدان کوکا) تنها میدانی ۶ ضلعی و هندسی خاص در شهر مشهد است. در برداشت‌های اولیه ما مشخص شد که عرض پیاده‌رو کم است که ما توانستیم چهار متر از داخل میدان عرض را کاهش و یک رینگ چهار متری را در قسمت پیاده‌رو بیرونی داشته باشیم که این امر سبب سهولت در رفت‌وآمد اهالی شده است.
وی اضافه کرد: در این طرح تعداد حداکثری از رضایت‌مندی ساکنین وجود دارد اما دو نقطه بحرانی وجود دارد که دارای اختلاف سطح است. علت این اختلاف سطح‌ها، ساخت‌وسازهایی است که در طی سالیان گذشته و اخیرا در کنار میدان انجام شده است.
شهردار منطقه ۹ مشهد خاطرنشان کرد: نیاز است که اصلاحاتی در جهت همسطح‌سازی انجام شود و در حال حاضر در حال بررسی دو ملک بحرانی هستیم که طرح جدیدی را برای آن اجرا کنیم تا رضایت‌مندی اهالی را کسب کنیم.
فرهادیان گفت: در این دو نقطه بحرانی اختلاف ارتفاع ۸۰ سانتی‌متری وجود دارد که به دنبال طرح اصلاحی برای آن هستیم.

حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات