اختصاص پنج درصد بودجه عمرانی شهرداری به دفاتر توسعه محله

اختصاص پنج درصد بودجه عمرانی شهرداری به دفاتر توسعه محله

اختصاص پنج درصد بودجه عمرانی شهرداری به دفاتر توسعه محله

مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری گفت: در بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد به منظور ارتقاء کیفیت زندگی و نوسازی و بهسازی محلات هدف بازآفرینی معادل ۵ درصد بودجه پروژه‌های عمرانی با ساز و کار مشخص جهت اجرای پروژه های تعریف شده و مورد نیاز محلات در اختیار دفاتر توسعه محله قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی شاکری روش مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری با اشاره به اینکه ۵ درصد از بودجه پروژه‌های عمرانی با ساز و کار مشخص جهت ارتقاء کیفیت زندگی و نوسازی و بهسازی محلات هدف بازآفرینی در اختیار دفاتر توسعه محله قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در سال گذشته علی رغم فقدان ظرفیت پیش بینی شده بودجه با همت این دفاتر و حمایت شهرداری مشهد و مناطق بخشی از این پروژه‌ها توسط مناطق شهرداری مشهد بویژه مناطق سه، پنج و هفت انجام شده است. این اعتبار مازاد بر کل اعتبارات و اقدامات عمرانی است که شهرداری مشهد در محلات هدف بازآفرینی از طریق مناطق شهرداری در دستور کار و اقدام دارد.
وی افزود: در سال ۹۹ نیز این پروژه‌ها با مشارکت مردم و ساکنین محلات شناسایی و اولویت‌بندی خواهد شد که برآمده از نیازها و دارایی های محله می باشد و با مشارکت ساکنین محلات انجام می گردد.
مدیر عامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های اعتماد ساز مشارکتی موجب جلب اعتماد و مشارکت بیشتر ساکنان محلات هدف بازآفرینی خواهد شد که عمدتا شامل پروژه های محله محور و خرد مقیاس از جمله جا نمایی و استقرار مبلمان های جدید، نصب تجهیزات ورزشی همگانی و پیاده رو سازی، تامین روشنایی و... می باشد که امیدواریم با اجرای این پروژه ها رضایت مندی و مشارکت ساکنین این محلات افزایش یافته و روند نوسازی و بهسازی این محلات تسریع گردد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات