پیگیر حمایت از بهره‌برداران جایگاه CNG شهرداری مشهد هستیم

پیگیر حمایت از بهره‌برداران جایگاه CNG شهرداری مشهد هستیم

پیگیر حمایت از بهره‌برداران جایگاه CNG شهرداری مشهد هستیم

رییس اداره بهره برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: پیگیر حمایت از بهره‌برداران جایگاه CNG شهرداری مشهد تحت آیین‌نامه حمایتی از مشاغل آسیب دیده هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد میثم امانی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: با تایید کمیسیون ماده ۱۴ به بهره‌برداران جایگاه های CNG شهرداری که مشمول مصوبه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا شوند، در پرداخت بهای اجاره به مدت ۳ ماه، ۵۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.
وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا به بسیاری از مشاغل از جمله این جایگاه‌ها ضرر و زیان‌هایی وارد شده است، تعداد ۳۱ جایگاه CNG در شهر مشهد زیر نظر شهرداری اداره می‌شود که در اجاره پیمانکاران مشغول به فعالیت بوده و از این قائده هم مستثنا نیست.
امانی افزود: شورای محترم شهر مشهد در همین راستا آیین‌نامه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا را تصویب کرده است که مشاغل تحت آیین‌نامه حمایتی آسیب دیده با تایید و تشخیص کمیسیون ماده ۱۴ خواهد بود. بر این اساس مشاغل زیر مجموعه معاونت اقتصادی که در این مدت آسیب دیده، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که جایگاه CNG هم در این دوران دچار ضرر و زیان شده باشد، اقدامات لازم را برای این جایگاه‌ها اعمال می‌کنیم.
رییس اداره بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در پایان با اشاره به اینکه پیگیر حمایت از بهره‌برداران این جایگاه‌ها تحت آیین‌نامه حمایتی از مشاغل آسیب دیده هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از تخفیفات در این مصوبه شامل تخفیف دراجاره‌ها بوده که از این جهت به بهره‌برداران جایگاه‌های CNG شهرداری که مشمول این مصوبه شوند، در پرداخت بهای اجاره به مدت ۳ ماه ۵۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات