در ساخت تیرچه و بلوک، نقطه جوش، مشمول استاندارد اجباری شد

در ساخت تیرچه و بلوک، نقطه جوش، مشمول استاندارد اجباری شد

http://www.bananews.ir/مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایلام گفت: "نقطه جوش" یا "قلاب بافی" در فرآیند ساخت تیرچه و بلوک در نشست شورای فنی استان به ریاست معاون استاندار، مشمول استاندارد اجباری شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسعود جوادی به خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به این تصمیم فنی که با هدف دوام و بالابردن ضریب ایمنی ساختمانها و تاسیسات عمرانی دستگاهها، اجرایی می‌شود، مجریان طرحها موظفند از مصالحی استفاده کنند که در فرآیند ساخت آنها به جای "قوس الکتریکی" از "نقطه جوش" یا همان قلاب بافی استفاده کنند.

جوادی اظهار کرد: در نشست شورای فنی استان همچنین مقرر شد در ساخت پروژه‌های عمرانی از جمله در احداث یک ساختمان اجرایی، مجریان طرح، مرجع مصالح به کار رفته در این پروژه‌ها را اعلام کنند.

مدیرکل اداره استاندارد وتحقیقات استان ایلام همچنین گفت: شورای فنی استان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مهندسی فنی در ایلام به حساب می‌آید و تصمیمات آن برای دستگاه‌های زیرمجموعه، لازم‌الاجراست.

جوادی تاکید کرد: دستگاه‌های ذیربط در نشست پیش روی این شورا موظفند درباره چگونگی اجرایی شدن تصمیمات تازه به اعضاء گزارش دهند.

 

 

    نظرات