رفع بیش از 1000 مورد سد معبر در شش‌ماه آخر سال 98

توسط واحد رفع تخلفات شهری شهرداری کرمان انجام گرفت؛

رفع بیش از 1000 مورد سد معبر در شش‌ماه آخر سال 98

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمان از رفع 1599 مورد سد معبر  در شش‌ماهۀ آخر سال 98  توسط مأموران شهرداری خبر داد‌.

به گزارش کرمان‌‌آنلاین، محمدرضا عسکری با بیان این‌که 881 مورد از این تعداد مربوط به ماه‌های دی، بهمن و اسفند بوده است، گفت: هم‌چنین در سال گذشته 822 مورد اخطاریه کتبی صادر شده که 184 مورد مربوط به سه‌ماهۀ آخر سال بوده است.

وی فزود: جمع‌آوری 647 مورد بوم، پلاکارد و تابلو، 145 مورد ترازو و کیل و 377 مورد دستفروشی، ازجمله دیگر اقدامات واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در سال گذشته بوده است.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری از صدور 410 اخطاریۀ کتبی در زمینه زیباسازی در شش‌ماهۀ آخر سال گذشته خبر داد و گفت: 55 بنر و پلاکارد و 46 مورد تابلوهای خلاف و بدون مجوز با صدور اخطاریه ازسوی شهرداری، توسط مالکان جمع‌آوری شده است.

عسکری به 323 مورد جریمۀ خودروهایی که موجب سد معبر شده بودند، توسط پلیس راهور اشاره کرد و گفت: در سه‌ماهۀ آخر سال، این تعداد 265 مورد گزارش شده است.

لازم به ذکر است؛ طبق تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معبر عمومی، اشغال و استفادۀ غیرمجاز از پیاده‌روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب یا اسکان و یا هر عنوان دیگری، ممنوع است و شهرداری باید با این تخلفات برخورد کند.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات