آغازی دوباره برای تکمیل باند دوم محور تیران سامان

آغازی دوباره برای تکمیل باند دوم محور تیران سامان

آغازی دوباره برای تکمیل باند دوم محور تیران سامان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: تکمیل ادامه فعالیت باند دوم تیران - سامان بطول ۱۴ کیلومتر از هفته آینده کلید می‌خورد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: یکی از محورهاي پرتردد و داراي حجم ترافيك بالا در پيك سفرها در استان، محور تيران – سامان است. كه احداث باند دوم آن همواره از اولويت هاي راه وشهرسازي استان اصفهان بوده است.
قاری قرآن در ادامه گفت: شهرستان تیران پل ارتباطی بین سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان است و حدود ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی کشور در محدوده این شهرستان واقع شده است. و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه مواصلاتی غرب استان و تردد بین استان ها موجب می شود که نگاه ویژه ای در امر ایمن سازی، احداث و بهسازی راههای این شهرستان داشته باشیم.
ایشان همچنین اذعان داشت: طول کل این محور ۲۳ کیلومتر است که مرز اصفهان با استان چهارمحال و بختیاری است و از جمله جاده های پر حادثه از نظر تردد بسیار بالا محسوب می شود. از این رو احداث باند دوم این محور در دستور کار قرار گرفته و انجام عملیات اجرایی قطعه اول آن، با بکارگیری دو پیمانکار تکمیل شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۴ کیلومتر از این پروژه تا کنون باقی مانده است گفت: بمنظور اجرایی شدن باقی مانده مسیر، پیگیری های لازم بعمل آمده و تامین اعتبار صورت پذیرفته است و در این راستا با برگزاری مناقصه پیمانکار انتخاب شده است.
قاری قرآن اذعان داشت: قطعه اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تکمیل شده و برای ادامه مسیر قراردادی به میزان ۲۱۵ میلیارد ریال منعقد شده است. که مقدمات اولیه شروع کار از جمله تحویل زمین و تجهیز کارگاه به لطف خدا از هفته آینده انجام می شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات