باید در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان در مواجهه با فناوری تلاش کنیم
به گزارش شهریار، علی طوماری امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با قدردانی از اعتماد شهردار تبریز به او به جهت حضور در این سازمان، اظهار کرد: از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تبریز بابت اعتمادشان به بنده تشکر می کنم و از آقای فیضی که قدم های خوبی در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برداشته اند، قدردانی ویژه دارم.
او ادامه داد: امروزه در بحث فناوری و اطلاعات نوین، شاید بزرگترین مشکل در کل دنیا بحث فرهنگ مردم و مسئولان است چراکه این موضوع همیشه تغییرات، نوآوری و بهروزرسانی دارد و یک سری استرس هایی را به دنبال خود می آورد.
سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، عنوان کرد: در این راستا، باید در نخستین قدم، در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان کار شود تا آمادگی پذیرش و همسو شدن با فناوری وجود داشته باشد.
او افزود: پس از بحث فرهنگ، مباحث مالی قرار دارد و ما می دانیم که پیش از این، بودجه سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز کم بوده است که البته این موضوع همیشه بوده و شاید هرگز برطرف نشود.
طوماری گفت: تلاش می کنیم که در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اقداماتی انجام دهیم که در پایان سال عملکرد ما مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان عزیز باشد.
او با اشاره به مشکلات شهر تبریز در زمینه هوشمند بودن، اظهار کرد: بیماری کرونا که اخیرا همه دنیا را درگیر خود کرد، مشکلاتی را در تمام حوزه ها بوجود آورد اما در عین حال همه دیدیم که در کل دنیا و مشخصا در شهر ما چه اتفاقاتی افتاد و متوجه شدیم که در چنین مواقعی به چه امکاناتی نیاز داریم.
سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز یادآور شد: بر این اساس ما می خواهیم با کمک و حمایت مدیران مجموعه شهرداری تبریز و با توجه تجربیاتی که شخصا دارم، در زمینه هوشمندسازی شهر اقدامات موثری انجام دهیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز
نظرات