باید در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان در مواجهه با فناوری تلاش کنیم

باید در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان در مواجهه با فناوری تلاش کنیم

به گزارش شهریار، علی طوماری امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با قدردانی از اعتماد شهردار تبریز به او به جهت حضور در این سازمان، اظهار کرد: از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تبریز بابت اعتمادشان به بنده تشکر می کنم و از آقای فیضی که قدم های خوبی در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برداشته اند، قدردانی ویژه دارم.

او ادامه داد: امروزه در بحث فناوری و اطلاعات نوین، شاید بزرگترین مشکل در کل دنیا بحث فرهنگ مردم و مسئولان است چراکه این موضوع همیشه تغییرات، نوآوری و به‌روزرسانی دارد و یک سری استرس هایی را به دنبال خود می آورد.

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، عنوان کرد: در این راستا، باید در نخستین قدم، در زمینه فرهنگ مردم و مسئولان کار شود تا آمادگی پذیرش و همسو شدن با فناوری وجود داشته باشد.

او افزود: پس از بحث فرهنگ، مباحث مالی قرار دارد و ما می دانیم که پیش از این، بودجه سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز کم بوده است که البته این موضوع همیشه بوده و شاید هرگز برطرف نشود.

طوماری گفت: تلاش می کنیم که در سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اقداماتی انجام دهیم که در پایان سال عملکرد ما مورد رضایت خداوند متعال و همشهریان عزیز باشد.

او با اشاره به مشکلات شهر تبریز در زمینه هوشمند بودن، اظهار کرد: بیماری کرونا که اخیرا همه دنیا را درگیر خود کرد، مشکلاتی را در تمام حوزه ها بوجود آورد اما در عین حال همه دیدیم که در کل دنیا و مشخصا در شهر ما چه اتفاقاتی افتاد و متوجه شدیم که در چنین مواقعی به چه امکاناتی نیاز داریم.

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز یادآور شد: بر این اساس ما می خواهیم با کمک و حمایت مدیران مجموعه شهرداری تبریز و با توجه تجربیاتی که شخصا دارم، در زمینه هوشمندسازی شهر اقدامات موثری انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات