برای جذب گردشگر بیشتر،  ایستگاه‌های مترو توکیو نوسازی می‌شوند

برای جذب گردشگر بیشتر، ایستگاه‌های مترو توکیو نوسازی می‌شوند

http://www.bananews.ir/به منظور جذب بیشتر گردشگران به ژاپن، ایستگاه‌های مترو توکیو نوسازی می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در شرایطی که در پی وقوع زلزله ‌‌۹/۸ ریشتری و سونامی در شمال‌شرقی کشور آسیایی ژاپن که به مرگ ‌هزاران تن انجامید، صنعت گردشگری این کشور شرایط بحرانی قرار گرفت، روز گذشته یکی از مقامات صنعت گردشگری شهر توکیو، پایتخت این کشور از نوسازی ایستگاه‌های مترو این شهر به منظور جذب بیشتر گردشگران خبر داد.

به گزارش برناما، در قالب این طرح تمامی ایستگاه‌های مترو شهر توکیو با صرف هزینه‌ای در حدود ‌۶۵٠ میلیون دلار نوسازی می‌شوند که این امر می‌تواند رشد چشگیر گردشگران توکیو و کشور ژاپن را در پی داشته باشد.

تلاش‌های مقامات شهر توکیو برای جذب گردشگر در شرایطی صورت می‌گیرد که در ماه آوریل مقامات صنعت گردشگری ژاپن اعلام کردند برای احیا صنعت گردشگری‌ این کشور بدنبال کسب میزبانی مسابقات المپیک ‌‌٢٠٢٠ هستند.

مقامات ژاپنی که یک بار در سال ‌‌٢٠٠٩ برای کسب میزبانی مسابقات المپیک ‌‌٢٠١۶ ناکام بوده‌اند، امیدوارند با کسب میزبانی مسابقات المپیک ‌‌٢٠٢٠ و برگزاری آن در توکیو، اقتصاد این کشور بحران‌زده و به ویژه صنعت گردشگری آن را احیا کنند؛ این در حالی است که برگزاری مسابقات المپیک در شهر پکن در کشور چین در سال ‌‌٢٠٠٨، نقش چشمگیری در رشد صنعت گردشگری این کشور داشت.

 

 

    نظرات