توقف سه ساله‌ی پروژه‌ای تفریحی ـ تجاری در جزیره‌ی مینو

توقف سه ساله‌ی پروژه‌ای تفریحی ـ تجاری در جزیره‌ی مینو

http://www.bananews.ir/دبیر کانون جهانگردی آبادان گفت: قرار بر اجرای کردن پروژه‌ی بزرگ تفریحی ـ تجاری در جزیره‌ی مینو میان آبادان و خرمشهر بود، اما این پروژه به‌شکل ناقص متوقف شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: از سه سال پیش تا کنون، قرار بر عملیاتی کردن پروژه‌ی بزرگ تفریحی ـ تجاری به‌شکل مشترک میان منطقه‌ی آزاد و بخش خصوصی بود، اما در همان ابتدای کار، متوقف شده است.

او ادامه داد: جزیره‌ی مینو (مینوشهر) منطقه‌ی بکری است که می‌تواند به مکانی تفریحی ـ تجاری برای استفاده‌ی مردم و جذب گردشگر تبدیل شود؛ اما متأسفانه اکنون رها شده است.

امیری اظهار کرد: با توجه به تبلیغات گسترده از سوی مسؤولان برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به‌منظور مشارکت در ساخت این پروژه، دلیل متوقف شدن عملیات اجرایی آن در مرحله‌ی خاک‌برداری و خاک‌ریزی مشخص نیست.

دبیر کانون جهانگردی آبادان افزود: جزیره‌ی مینو از نظر طبیعی، جزیره‌های کوچکی دارد که از آن‌ها می‌توان استفاده‌های گردشگری بسیاری کرد. در صورت سرمایه‌گذاری در این جزیره، منطقه موفق به جذب گردشگر خواهد شد. بنابراین لازم است مسؤولان به ادامه‌ی اجرایی کردن این طرح بزرگ تفریحی ـ تجاری رسیدگی کنند.

 

 

    نظرات