محیط زیست باید در اولویت برنامه ریزی های استانی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست محیط زیست لرستان،  ابراهیمی منتخب مردم شهرستانهای سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در هفته زمین پاک و به منظور بررسی وضعیت زیست محیطی حوزه انتخابیه و همچنین مسائل و چالش‌های زیست محیطی استان، با مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در محل اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فتحی بیرانوند ضمن خیر مقدم و تبریک به منتخب مردم شریف سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت زیست محیطی استان و عملکرد اداره کل محیط زیست لرستان در حوزه‌های مختلف به ویژه شهرستانهای سلسله و دلفان ارائه نمود.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: برای رفع چالش‌ها و معضلات زیست محیطی استان هم افزایی تعامل و همکاری همه نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری است.

فتحی اظهار امید واری کرد: با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان اقدامات موثر و مفیدی برای صیانت هرچه بهتر از محیط زیست لرستان صورت بگیرد.

ابراهیمی منتخب مردم شهرستانهای سلسله و دلفان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت محیط زیست به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار گفت: مسائل و موضوعات زیست محیطی باید در اولویت برنامه ریزی های استانی باشد و همه اقشار جامعه و دستگاه‌های اجرائی باید برای حفاظت و حراست از محیط زیست تلاش نمایند.

ابراهیمی افزود: استان لرستان از لحاظ زیست محیطی و تنوع زیستی در سطح بالایی قرار دارد و باید از این موهبت الهی و سرمایه طبیعی به نحو احسن و پایدار استفاده نماییم.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات و مسائل زیست محیطی شهرستان‌های سلسله و دلفان از جمله مراکز دفن زباله های عادی، عدم تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب و ارتقاء سطح حفاظتی مناطق شکار و صید ممنوع شهرستان‌های سلسله و دلفان گفت: باید با برنامه‌ریزی و اقدامات لازم و هم همکاری همه دستگاه های ذیربط مشکلات موجود مرتفع و اقدامات سازنده‌ای در این زمینه ها صورت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات