پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج

http://bananews.ir/استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهر یاسوج را ۶۳ درصد عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، اکبر نیکزاد به همراه برخی از مسئولان استانی صبح چهارشنبه برای دومین بار طی دو ماه گذشته از این پروژه بازدید کرد و در جریان روند احداث این ورزشگاه قرار گرفت.

وی در این بازدید نسبت به تسریع در پیشرفت فیزیکی، کیفیت و استاندارد سازی این پروژه تاکید کرد و گفت: این ورزشگاه برای انجام مسابقات داخلی استان تا اول دی ماه سال جاری آماده و سپس به مرور زمان بقیه کارها تکمیل شود.

نیکزاد بیان داشت: تاکنون بیش از ۵۵میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه هیچگونه مشکلی به لحاظ تامین اعتبار نخواهد داشت و لازم است که در احداث آن تسریع به عمل آید.

نیکزاد همچنین برنامه زمانبندی برای پیشرفت فیزیکی و تکمیل این پروژه در خصوص نصب قطعات سکو و صندلی تماشاچیان، روشنایی، خدمات آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات و انتقال خط فیبرنوری، اجرای چمن، پیست دومیدانی، احداث سرویس بهداشتی و تهیه زمین پارکینگ را مشخص کرد.

در این بازدید، استاندار مبلغ ۹۵۰میلیون تومان برای تسریع در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اختصاص داد.

احداث این ورزشگاه از مصوبات سفر اول هیئت دولت به کهگیلویه و وبویراحمد است که قرار بود این پروژه ملی در آبان ماه سال ۸۸به بهره برداری برسد اما به دلیل مشکلات اعتباری تاکنون محقق نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی میزان پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهر یاسوج را ۶۳ درصد عنوان کرد که در۵۰ روز پیش پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۳درصد عنوان شده بود.

 

 

    نظرات