در سال 99، 8 میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی  ...

در سال 99، 8 میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی ...

در سال 99، 8 میلیاردتومان اعتبار برای ساماندهی معتادان متجاهر درنظر گرفته شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رضا دانایی، معاون اجتماعی و امور مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در جلسه مشترک رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با گروه مردمی بانوان مطالبه‌گر با بیان اینکه گرمخانه‌های شهرداری برای فضای عادی درنظر گرفته شده است، اظهارکرد: ولی با این وجود، پس از شریط کرونا تصمیم سختی گرفتیم و خانه‌های سبز را برای قرنطینه مددجویان آماده کردیم.

دانایی با تاکید بر اینکه موضوع کارتن‌خواب‌ها باید به شکل تفکیک شده، بررسی و مورد کار کارشناسی قرار گیرد، گفت: در مواجه با کارتن‌خواب‌ها با چند دسته مواجهیم؛ معتادان متجاهر با وضعیت حاد اعتیادی که باید در کمپ نگهداری شوند، بی‌خانمان های غیرمعتاد که سرپناهی ندارند، دورخواب ها و بیرون‌خواب‌ها که خانه و مسکن دارند ولی بخاطر شرایط خانوادگی و ... دچار چنین وضعیتی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: مواجه با هرکدام از این افراد و گروه‌ها نیازمند استراتژی و شیوه متفاوت خود است.

معاون اجتماعی و امور مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه در سال 99 اعتباری در حدود 8 میلیارد تومان برای خانه‌های سبز و خدمات‌دهی به کارتن‌خواب‌ها و کمک به بهزیستی درنظر گرفته شده است، گفت: این اعتبارات همگی از محل درآمدهای شهرداری است و نهادهای دولتی و ملی نیز باید پای کار بیایند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات