طرح تفصیلی تهران درگیر سلایق شخصی

طرح تفصیلی تهران درگیر سلایق شخصی

www.BanaNews.irابلاغ نشدن طرح تفصیلی تهران پس از گذشت چند ماه اعضای شورای شهر را به این نتیجه رسانده که این طرح با اظهارنظرهای شخصی و سازمانی درگیر تغییرات بنیادی شده که نتیجه‌ای جز عمل نشدن به قوانین جدید شهری نخواهد داشت.

در جریان جلسه غیرعلنی روز گذشته شورا طرح دو فوریت الزام شهرداری تهران برای ارائه کلیه مصوبات کمیسیون ماده پنج به شورا بررسی و سپس به صورت یک فوریت برای بررسی کارشناسی در اختیار کمیسیون‌های سه‌گانه قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمزه شکیب رییس کمیسیون عمران و توسعه با اعتراض به نحوه عملکرد کمیسیون ماده پنج در جریان تصویب طرح تفصیلی گفت: متاسفانه با وجود تصویب طرح تفضیلی و طرح جامع شهر تهران آنچه در شهر اتفاق می‌افتد برخلاف آنها است. در حال حاضر در کمیسیون ماده ۵ مواردی مورد بررسی قرار می‌گیرد که دست خوش تغییرات بنیادی می‌شوند. حسن بیادی نایب‌رییس شورا نیز گفت: موضوعات کمیسیون ماده پنج نباید به صورت مشخص و موردی پیگیری شود اگر قرار است طرح تفصیلی اجرا شود دلیلی ندارد که این طرح هر روز دستخوش اظهار نظرهای شخصی و سازمانی شود، اگر به این شیوه ادامه دهیم دیگر چیزی از طرح تفصیلی باقی نمی‌ماند. وی اظهار کرد: یکی از معضلات جامعه ما این است که تنقیح قانون وجود ندارد هر سازمانی با قانونی که فکر می‌کند در آن ذی حق است کار می‌کند.

 

 

 

    نظرات