زیرساختهای مسکن مهر فیروزکوه مطلوبتر از شهرستانهای دیگر استان تهران است

زیرساختهای مسکن مهر فیروزکوه مطلوبتر از شهرستانهای دیگر استان تهران است

http://www.bananews.ir/فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: زیرساختهای مسکن مهر فیروزکوه از شهرستانهای دیگر استان تهران مطلوبتر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید افشاری نادری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شهرستان فیروزکوه از لحاظ تأمین زیرساختهای پروژه مسکن مهر، عملکرد بهتری نسبت به سایر شهرستانهای استان تهران دارد.

وی گفت: طرح مسکن مهر فیروزکوه به مرحله سفت ‌کاری و نازک کاری رسیده و به مرحله واگذاری این واحدها به متقاضیان واجدشرایط، نزدیک است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شبکه‌ گذاری برق، تلفن، مقدمات گازکشی و ایجاد ایستگاه گاز مسکن مهر شهرستان فیروزکوه انجام شده است و برای احداث دو مدرسه در محل مسکن مهر نیز، اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

انشعابات آب و برق واحدها آماده واگذاری است

وی عنوان کرد: شرکتهای‏ آب و فاضلاب و برق هم‏ اکنون آماده واگذاری انشعابات مورد نیاز واحدهای مسکونی مهر هستند و در زمینه تأمین ارتباطات مخابراتی نیز پیشرفت مناسبی وجود دارد.

افشار نادری افزود: حفر دو حلقه چاه آب شرب، ایجاد مخزن دو هزار مترمکعب هوایی، مخزن دو هزار مترمکعب زمینی، احداث خط انتقال، شبکه ‏گذاری و تأمین شبکه برق در خیابانها و معابر جانبی طرح مسکن مهر و اجرای پروژه گازرسانی از دیگر اقداماتی است که برای تأمین زیرساختهای مسکن مهر در این شهرستان انجام شده است.

وی یادآور شد: با اتمام و واگذاری چهار هزار واحد مسکونی مهر در شهرستان فیروزکوه، نیاز بخش عمده‏ ای از متقاضیان مسکن تأمین شده و همین امر تقاضا برای زمین، مسکن و اجاره منازل را کاهش می ‏دهد.

عدم همکاری اعضای تعاونیها عملیات مسکن مهر را متوقف می کند

فرماندار فیروزکوه با تأکید بر لزوم مشارکت اعضای تعاونیها در پیشبرد اهداف مسکن مهر اضافه کرد: عدم همکاری اعضای تعاونیها، عملیات مسکن مهر را متوقف می کند.

وی بیان داشت: در اجرای این پروژه عظیم، مشارکت لازم است و همه اعضا باید همکاریهای لازم را برای اتمام کار واحدهای مسکونی انجام دهند.

مدیر عالی اجرایی شهرستان فیروزکوه افزود: تعاونیها و اتحادیه ها در زمینه اجرای طرح مسکن مهر رسالت مهمی بر عهده دارند تا افرادی که صاحب خانه نیستند، بتوانند خانه ‌دار شوند.

وی گفت: برای پیشبرد اهداف طرح مسکن مهر، باید تهدیدهای موجود را از بین برد و طوری عمل کرد که اجرای این طرح حساس متوقف نشود.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاههای دولتی از جمله شهرداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسکن و شهرسازی و سایر دستگاههای مربوط در زمینه اجرای طرح مسکن مهر، کاهلی نداشته‌ اند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح مسکن مهر در کشور کسب رضایت مردمی است، اظهار داشت: باید ابزارهایی به طور خوش ‌بینانه ‌تر و با رأفت طراحی کرد تا بتوان مشارکت بهتر مردم را در این خصوص لحاظ کرد و مبالغ باقی‌ مانده را از مردم و مشترکان دریافت کرد.

 

 

    نظرات