عملیات اجرایی احداث تقاطع چهار سطحی آزادگان روند مناسبی دارد/ بخشی از  ...

عملیات اجرایی احداث تقاطع چهار سطحی آزادگان روند مناسبی دارد/ بخشی از ...

عملیات اجرایی احداث تقاطع چهار سطحی آزادگان روند مناسبی دارد/ بخشی از تقاطع آزادگان بهمن ماه آماده بهره برداری خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یکی از مشکلات میدان نمایشگاه و در پی آن بولوارهاشمی رفسنجانی، ترافیک سنگین این محدوده به‌ویژه در ایام تعطیل یا زمان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در محل نمایشگاه بین المللی مشهد است که گلایه زائران و مجاوران را در پی داشته است.

برهمین اساس با توجه به مطالبه مردم برای رفع این مشکل و ضرورت‌های ترافیکی، طرح احداث بزرگترین تقاطع چهارسطحی شرق کشور در میدان نمایشگاه با نام آزادگان در دستور کار مدیریت شهری مشهد قرارگرفته است.
بخشی از پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان بهمن ۹۹ آماده بهره‌برداری می‌شود
خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، دراین خصوص می‌گوید: با توجه به مطالبات مردمی و ضرورت‌های ترافیکی ازجمله در دست احداث بودن آزاد راه مشهد –چناران- قوچان که ادامه مسیر غربی بزرگراه امام علی(ع) خواهد بود و شرایط ویژه میدان نمایشگاه با حجم ترافیکی بالا به دلیل وجود نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این محل و همچنین مجتمع توریستی چهل بازه، طرح اجرای تقاطعی چند سطحی در این منطقه مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: برهمین اساس عملیات اجرای پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان درمحل اتصال بزرگراه میثاق، بزرگراه امام علی(ع) و میدان نمایشگاه درغرب مشهد ۲۵ مرداد ۹۸ و طی مراسمی آغاز شد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بولوار نمایشگاه را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد، اظهارکرد: سطح صفر این پروژه نیز به صورت میدان اجرایی خواهد شد.
کاظمی تصریح کرد: سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می‌کند.
وی در ادامه داد: همچنین سطح مثبت دو تقاطع غیر همسطح آزادگان که دارای دو چپ‌گرد است، بزرگراه امام علی(ع) را به بولوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی(ع) از سمت چناران را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تقاطع چهارسطحی آزادگان با اعتبار حدود دو هزار میلیارد ریال و طی حدود دو سال احداث خواهد شد، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان‌بندی اجرای پروژه با مقداری تاخیر روبه رو است که به دنبال جبران عقب ماندگی از زمان‌بندی درنظرگرفته شده برای بهره‌برداری از پروژه هستیم.
کاظمی ادامه داد: خوشبختانه درحال حاضر روند عملیات اجرایی این پروژه عظیم مناسب است و امیدواریم بخشی از آن را بهمن ماه ۹۹ به بهره‌برداری برسانیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات